یاد بگیریم۲:بخش‌های عملکردی دستگاه تنفس و معرفی بخش هادی

4.9/5
(877 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

سازوکار دستگاه تنفس در انسان

بخش مبادله ای دستگاه تنفس
بخش مبادله ای دستگاه تنفس

`01:19

1 تمرین

حمل گازها در خون
حمل گازها در خون

`01:20

1 تمرین

سوالات دیگران

برای دقیقه ۶ هست

سلام وقتتون بخیر این قسمت گفتن گرم کردن هوا به کمک مویرگ های خونی سطحی این همه جا صدق نمیکنه درسته؟ چون توی کتاب گفته در بینی شبکه وسیعی از رگ ها با دیواره نازک هوا رو گرم می‌کنه منظور نای و نایژه ها در جمله استاد هست؟؟؟ ولی در این باره کتاب چیزی نگفته

فاطمه طیبی | آکادمی امروز

فاطمه طیبی

5 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر ☘️ حبابک ها جز مجرای تنفسی هستن؟

سلام وقت بخیر منطقا خیر ولی باز محض احتیاط این موضوع رو از روی تست ها باید نظر طراح رو مطمئن بشید

استاد ببخشید چه چیزی باعث گرم بودن خون میشه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

ببخشید میشه تست کار کنیم ؟ آیا این دوره همیشه برای من فعاله تا زمانی که در پایه دهم هستم ؟اگه ۲ ساعت کلیپ ببینم؟یا ۳۰ ساعته است؟

سلام استاد بخش حل سوال رو نداریم؟ میشه خلاصه این کلیپی که دیدیم رو بگید لطفا ؟

در دقیقه9.53 استاد میگن مویرگ ولی کتاب میگه شبکه وسیعی از رگ ها. یه دام رایج هم هست!

سلام ؛ ببخشید ، مادهٔ مخاطی ای که در بخش هادی در قسمت مجاری هستش ، با اون ماده مخاطی که توی فصل دوم خوندیم که شامل : موسین و آب لیزوزیم بود ، قرق داره ؟

سلام ؛ ببخشید ، معنی کلمه « زدودن » یعنی چی ؟

ضحی عجم | آکادمی امروز

ضحی عجم

10 ماه پیش

استاد فعالیت صفحه ی 35 رو حل نمیکنن؟

اگر توضیح ندادن به پشتیبانی اطلاع بدید تا پیگیری بشه 🌷

(1)

M e | آکادمی امروز

M e

10 ماه پیش

چرا همه جا میگن آکادمی امروز خیلی بده؟ هرچند نواقص زیادی داره ولی...

(1)

در کل موسسه خوبی هست هر گونه انتقادی هم وارد هست، حتما باید بررسی و رسیدگی بشه 🌷

درسا هاشمی | آکادمی امروز

درسا هاشمی

10 ماه پیش

چرا فعالیت توضیح داده نشد ؟

کدوم فعالیت؟ عکسش رو برام بفرستید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

درسا هاشمی | آکادمی امروز

درسا هاشمی

10 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی فعالیت صفحه 35

😶😂😂😂

سلام‌ آیا‌هدایت‌هوا‌به‌درون‌وبیرون‌دستگاه‌تنفسی‌جز‌وظایف‌بخش‌هادی‌نیست؟؟؟؟؟

(1)

سلام متن کتابه دقیقا

(1)

خدا بزرگه :) | آکادمی امروز

خدا بزرگه :)

10 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی فکرمیکنم از این جهت ایشون پرسیدن که استاد وقتی ظایف رو شماره گذاری کردن، مورد اول که گفته شده هدایت هوا به درون و بیرون..، اون رو در نظر نگرفتن.

سلام ببخشید بنده یک سوالی برایم پیش آمده است این ماده مخاطی در دستگاه تنفس با ماده مخاطی در لوله گوارش آیا از نظر ترکیبات باهم مشابه اند یا متفاوت هستند

(2)