= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ستایش نوروزی
1 ماه پیش
توی تمامی منابع اموزشی و حتی خود استاد توی بخش تستای هرومون ها اینتفرون نوع یک رو پیک شیمیایی گرفتن الان پیک هست یا خیر
حیدر مالداری
4 ماه پیش
گزبنه ۴ اگر میگفت ساخت گیرنده آنتی ژنی باز هم درست بود.؟؟ چون هردو میسازن . یکی روی غشای خودش نگه میداره یکی ترشح میکنه به بیرون
شایان احمدزاده
10 ماه پیش
سلام خسته نباشید برا گزینه سه میتونیم پلاسموسیت رو هم در نظر بگیریم چون پادتن هایی که توسط پلاسموسیت تولید میشن میتونن به غشای میکروب متصل بشن و با پایه ی خودشون پروتئین های مکمل رو فعال کنن و پروتئین های مکمل هم میتونن تو غشای میکروب ( باکتری ) منفذ ایجاد کنن .
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 مگر اینکه خود متن سوال، از کلمه غیر مستقیم هم استفاده کنه
... NIUSHA
11 ماه پیش
سلام. ببخشید در گزینه دوم میگه هر لنفوسیتی در بدن در هر محلی که گیرنده های آنتی ژنی و .... همینجا میمونیم اصلا مگه هررر لنفوسیت در بدن گیرنده آنتی ژنی داره؟ لنفوسیت بی عمل کننده یک نوع لنفوسیت در بدن هست. پس جملع غلطه. اصلا توضیحات استاد رو درک نمیکنم!!!!
غزل اسماعیل زاده
10 ماه پیش
سلام. عزیزم ببین منظور سوال اینه ک شما هر لنفوسیتی که گیرنده آنتی ژنی داره رو درنظر بگیر و بقیه سوال رو تحلیل کن.
کاردو نصری
1 سال پیش
سلام، یه سوال ! در گزینه اول این تست گفته هر لنفوسیت بالغی که فاقد گیرنده آنتی ژنی است ...! استاد برای این سوال فقط لنفوسیت های عمل کننده رو در نظر گرفت ، ولی مگه در دستگاه ایمنی لنفوسیت های کشنده طبیعی هم وجود ندارند!؟ و فاقد گیرنده آنتی ژن در سطح خود هم هستند ، پس باید اون رو هم در نظر می گرفتیم ! درسته !؟
امیر حسین مقدسی
1 سال پیش
سلام مجدد.اصلا مگه هر لنفوسیت گیرنده ی انتی زنی داره که محلی که انها رو می سازه برامون مهم باشه
دردانه قاسمی
1 سال پیش
سلام. الان چون اینترفرون نوع ۱ پیک شیمیایی کوتاه برد محسوب میشه گزینه ۱ هم درسته بنابراین هیچ گزینه غلطی وجود نداره اما چرا صفر تو گزینه ها نیست
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله موافقم
ابوالفضل کوه پیکر
9 ماه پیش
چون صورت سوال نادرست رو خواسته
مبینا عباسی
1 سال پیش
سلام خسته نباشید اینترفرون نوع یک مگه کوتاه برد محسوب نمیشع؟چون فقط به سلول های مجاور تاثیر میگذارد؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بله کوتاه برد هست
دنیا باستانی
2 سال پیش
اقااا لنفوست T کشنده هم گیرنده انتی ژنی داره؟؟؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
بله میتونه داشته باشه
صدرا صادقی
2 سال پیش
چرا اینترفرون یک پیک شیمیایی نیست ؟ بالاخره یک پیامی رو که منتقل میکنه
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
نوعی پیک شیمیایی کوتاه برده استاد اشتباه کردن
فاطمه چنارانی
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
شما پیک کوتاه برد در نظر بگیرید