= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام اصلا متوجه سوالت نشدم لطفاً مجدد و واضح تر مطرح کنید که توضیح بدم ریپلای نباشه 🌷
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام اصلا متوجه سوالت نشدم لطفاً مجدد و واضح تر مطرح کنید که توضیح بدم ریپلای نباشه 🌷
Mobina z
1 ماه پیش
سلام گفته بیشترین طول موج که میشه کمترین فاصله و در بینهایته پس میگیم بیشنریم طول موج در بینهایت همون بینهایته؟
روژینا حسینی
3 ماه پیش
ببخشید مگه نباید بیشترین طول موج اینجا n=2 باشه؟:)
(1)
Amir Hossein J
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر. طبق متن کتاب درسی میزان انرژی لازم برای اینکه الکترون از حالت پایه به بینهایت بره میشه انرژی یونش (یونیزه شدن) الکترون. منظور از بیشترین طول موج در اینجا همون طول موج حاصل از 13.6 ev هست.طبق رابطه: E=hf
سارا هنرور
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر در اینجا من یه چیزی رو نمیفهمم مگه مقصدمون بی نهایت نیست پس چرا در فرمول به جای مبدا بی نهایت گذاشته شده؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷 پس از لحاظ کاربردی،میتونید فرمول رو به همین شکلی که گفتم در نظر بگیرید 🌷
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام متوجه سوالت نشدم دوباره بپرس ریپلای نباشه 🌷