= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مریم قربانی
1 سال پیش
ما هم یه عدد بزاریم یه چیزی ب ناممون ثبت شه😂
(4)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
💔
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
ولی واقعا پفک میخوردن خیلی بهتر بود چه کاریه اخه اینا
(3)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
🤦♀️😂
نرگس مهدوی
1 سال پیش
🤦♀️😂
مهدی مومنی
1 سال پیش
بینهایت میدین یعنی لیمیتش میش صفر؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
صبا نوروزپور
3 ماه پیش
سلام بله صفر میشه
Mobina z
1 ماه پیش
1/بینهایت میشه صفر
Z.Zruqv .Ln
1 سال پیش
میتونین نام این عزیزان(طیف) رو با رمز لب پاپ حفظ کنید.
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اگه بشه که عالیه لطفا بیشتر توضیح بدید بچه ها بفهمن منظورتون رو🌷
Z.Zruqv .Ln
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام لب پاپ ، مثلا پاپ فرانسیسه(جهت مزاح) ل=لیمان ب=بالمر پ=پاشن ا (حرف سوم براکت تا رمز معنی بده)=براکت پ=پفوند.
(3)
زهرا ارامی
2 سال پیش
سلام من این قسمت متوجه نشدم میشه یه توضیح ساده تری بدین
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام توجه کن که از سمت چپ به راست طول موج داره بیشتر میشه طول موج بیشتر میشه انرژی کمتر میشه یعنی از موج های قوی تر مثل فرابنفس داریم به سمت فروسرخ حرکت می کنیم حالا شما باید بدونین بالمر، یا براکت هر کدوم چه امواجی رو شامل میشن و به چه ترتیبی هستن طبق شکل نگاه کنی میبینی مثلا در مقایسه بالمر با لیمان، بالمر از جایی شروع میشه که طول موج بیشتری داره، پس میشه گفت کمترین طول موج بالمر از بیشترین طول موج لیمان بیشتره مثل یه محور در نظر بگیر طول موج رو و کمتر بیشترش رو مشخص کن
(1)
مهدیہ قومَنجانی
2 سال پیش
😐😐 حالا بالمر ی چیزی... ثابت ریدبرگ چیه دیگههه😑 مثلا منم بودم باید میزاشتم ثابت مهدیه😐 مثل تو شیمی بنزوئیک اسید ک اسم دیگش جوهرِ (حسن لبه😂💔)هست
(6)
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
😂😂
(2)
وای عالی بود: ))))))))))))))))))
تینا شرفی
2 سال پیش
ببخشید من متوجه نشدم چجوری بفهیم توی طیف مثلا لیمان هستیم یا نه یا بالمر اینا
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
Amir Hossein J
3 ماه پیش
چیز خاصی نیست فقط برای درک بهتر داستان یه همچین جدولی استفاده شده فقط باید شکل جدول یادت باشه