واکنش های فتوسنتزی و نقش فتوسیستم ها، زنجیره های انتقال و تولید NADPH و ATP، نکات زنجیره های انتقال الکترون
`01:21
واکنش های تثبیت کربن یا چرخه کالوین و نکات آن
`00:50
اثر محیط بر فتوسنتز، تست ها (بخش اول)
`00:40
تست ها (بخش دوم)
`01:23
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
امیرعلی کریمی
دوازدهم تجربی - قزوین
فاطمه کریمی
فارغ التحصیل تجربی - هرمزگان
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
علی قهرمانی
فارغ التحصیل تجربی - فارس
علی اسفندیاری
دوازدهم تجربی - قم
فاطمه عزیززاده
فارغ التحصیل تجربی - خراسان رضوی
علی مجیدی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
دوازدهم تجربی - فارس
غزل اسماعیل پور
دوازدهم تجربی - اردبیل
مهدیس کریمی
دوازدهم تجربی - البرز
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
امیرعلی کریمی
دوازدهم تجربی - قزوین
فاطمه کریمی
فارغ التحصیل تجربی - هرمزگان
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
علی قهرمانی
فارغ التحصیل تجربی - فارس
علی اسفندیاری
دوازدهم تجربی - قم
فاطمه عزیززاده
فارغ التحصیل تجربی - خراسان رضوی
علی مجیدی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
دوازدهم تجربی - فارس
غزل اسماعیل پور
دوازدهم تجربی - اردبیل
مهدیس کریمی
دوازدهم تجربی - البرز
واکنش های فتوسنتزی و نقش فتوسیستم ها، زنجیره های انتقال و تولید NADPH و ATP، نکات زنجیره های انتقال الکترون
`01:21
واکنش های تثبیت کربن یا چرخه کالوین و نکات آن
`00:50
اثر محیط بر فتوسنتز، تست ها (بخش اول)
`00:40
تست ها (بخش دوم)
`01:23
سوالات دیگران
(2)
مهری جهانی
4 ماه پیش
0:0:57
سلاماینجا توی 1 مگه پمپ انرزی مصرص میکنه ؟؟استاد گفته بودن انرپی مصرف نمیشه که
(1)
کپی لینک
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر هرجا atpمصرف بشود اب هم مصرف میشود؟
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام بله
(1)
کپی لینک
محمد چاوش سلطانی
4 ماه پیش
سلام بله انرژی مصرف میکنه ولی این انرژی از ATP نیست! انرژی حاصل از الکترون ها هستش. یجورایی تنها پمپی که ما در دبیرستان میخونیم که ATPمصرف کنه همون پمپ سدیم_پتاسیم هستش!.
(1)