بیضی (قسمت اول)
`00:42
بیضی (قسمت دوم)
`00:53
سهمی
`01:03
تست ها (قسمت اول)
`00:36
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حسین صادقی
دهم تجربی - البرز
عارف حیدرپور
دوازدهم ریاضی - اصفهان
رعنا نجات
دوازدهم ریاضی - البرز
زهرا فرهنگ
دوازدهم ریاضی - بوشهر
ثنا کرمانی
دوازدهم ریاضی - تهران
مهدی رامک
-
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
نرگس ولی
فارغ التحصیل ریاضی - زنجان
علی قلی زاده
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان شرقی
امیرعلی ماهیرودی
دوازدهم ریاضی - خراسان جنوبی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حسین صادقی
دهم تجربی - البرز
عارف حیدرپور
دوازدهم ریاضی - اصفهان
رعنا نجات
دوازدهم ریاضی - البرز
زهرا فرهنگ
دوازدهم ریاضی - بوشهر
ثنا کرمانی
دوازدهم ریاضی - تهران
مهدی رامک
-
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
نرگس ولی
فارغ التحصیل ریاضی - زنجان
علی قلی زاده
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان شرقی
امیرعلی ماهیرودی
دوازدهم ریاضی - خراسان جنوبی
بیضی (قسمت اول)
`00:42
بیضی (قسمت دوم)
`00:53
سهمی
`01:03
تست ها (قسمت اول)
`00:36
سوالات دیگران
(2)
ابوالفضل شاه بخشی
5 ماه پیش
یه سوال چرا نمی شه گفت زاویه دو بین 60 abوaپیرینb برابرa پس مثلث متساوی اضلاع ,و بعد ادامه بدیم
کپی لینک
نرگس ابراهیمی
1 سال پیش
استاد میگه از سینوس 30 درجه استفاده میکنیم چرا؟؟ و چرا برای وتر رادیکال گذاشتن؟؟؟
کپی لینک
پارسا محمدی
4 ماه پیش
مگه از A به سمت مرکز زاویه نصف نشد زاویه و همچنین اون رادیکالم به دلیل فیساغورسه که قبلا توضیح داده
کپی لینک
2 ماه پیش
اونم میشه.. در هر حال یا باید از نسبت های مثلثاتی ۳۰ درجه استفاده کنی یا ۶۰ درجه
(1)