= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر زنبور های یابنده غذاو زنبورهایی که اطلاعات منبع رو دریافت کردند از زنبور یابنده غذا هردو از ویژگی چشمشون استفاده میکنند؟
نوا فخیمی
3 سال پیش
سلام زنبورها فقط گل هایی که علائم فرابنفش دارن رو گرده افشانی میکنند؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام. یکی از علائمش اینه. میتونه بو هم باشه.
زهرا عالیشوندی
3 سال پیش
سلام وقتتون بخیر دررباره مورد ج من خونم تو یکی از ازمون ها که زنبو ها گیرنده مخصوصی برای پرتو فرابنفش ندارند و باغ همون گیرنده نوری میتونن پرتو فرابنفش رو ببیند ولی مثلا مار های زنگی گیرنده مخصوص پرتو فرو سرخ دارند استاد چرا درست گرفتن؟
عرفان امیری
3 سال پیش
سلام وقتت بخیر باشه مورد ج هم گفته با استفاده از گیرنده های نوری میتونه پرتوهای فرابنفش رو ببینه مثلا انسان با گیرنده های نوریش میتونه مرئی رو ببینه این قسمت کتاب هم توضیح داره ک زنبور میتونه با استفاده از گیرنده هاش پرتوهای فرابنفش را نیز دریافت کند
(1)
عرفان امیری
3 سال پیش
سلام وقتت بخیر باشه مورد ج هم گفته با استفاده از گیرنده های نوری میتونه پرتوهای فرابنفش رو ببینه مثلا انسان با گیرنده های نوریش میتونه مرئی رو ببینه این قسمت کتاب هم توضیح داره ک زنبور میتونه با استفاده از گیرنده هاش پرتوهای فرابنفش را نیز دریافت کند
(1)
صبا صفایی
5 روز پیش
سلام زنبوری که یابندس از ویژگی چشماش استفاده میکنه و بعد به زنبور های دیگ اطلاع میده و زنبور های دیگ اول با اطلاعالی که در یافت کردن محل حدودی رو دریافت میکنند و بعد با استفاده از چشمشون.