مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن، تست ها (بخش اول)

5/5
(2 رای)

مرحله 73

زندگی گروهی، تست ها
زندگی گروهی، تست ها

`01:18

مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن، تست ها (بخش اول)
مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن، تست ها (بخش اول)

`00:57

سؤالات مرتبط به شمارش
سؤالات مرتبط به شمارش

`00:54

1 تمرین

تست ها (بخش دوم)
تست ها (بخش دوم)

`00:53

سؤالات انتخاب (کیسه و مهره، گوی‌ها، کارت‌ها و...)
سؤالات انتخاب (کیسه و مهره، گوی‌ها، کارت‌ها و...)

`00:56

2 تمرین

سوالات دیگران

سلام اصلا متوجه سوالت نشدم لطفاً مجدد و واضح تر مطرح کنید که توضیح بدم ریپلای نباشه 🌷

سلام اصلا متوجه سوالت نشدم لطفاً مجدد و واضح تر مطرح کنید که توضیح بدم ریپلای نباشه 🌷

Mobina z | آکادمی امروز

Mobina z

1 ماه پیش

سلام گفته بیشترین طول موج که میشه کمترین فاصله و در بینهایته پس میگیم بیشنریم طول موج در بینهایت همون بینهایته؟

سلام متوجه سوالت نشدم دوباره بپرس ریپلای نباشه 🌷

گستره طول موج رو بعد از اینکه اختلاف لاندای ماکس و مینیمم رو حساب کردیم چه جوری به صورت بازه بنویسم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام دوستان اینو باید از گجا بفهمیم که باید از 4 به 3 بریم استاد چه جوری نوشتن

سلام دقیقه ۱۵:۳۸ چرا استاد نمیگن چرا دارن این کارو میکنن من اصلا متوجه نشدم چطوری سوال رو باید حل کنیم !!

خودمون که حساب کردیم کوتاه ترین طول موج شد ۱۰۰ ولی توی جدول کتاب درسی کوتاه ترین طول موج لیمان ۹۱ نانومتر معرفی شده چرا؟

حدودیه

چرا n=3 رو هم حساب شد توی سوال ؟

چه کاریه ادم‌گیج میشه ولی دمتون‌گرم فرمول تستی هم میگین

چرا از معادله بالمر نمی تونیم بریم

زهرا کوهی | آکادمی امروز

زهرا کوهی

2 ماه پیش

در دقیقه ۵ هم توی سوال کلمه گسیل اومده پس چرا ااونجا استاد این نکته راجب کلمه گسیل رو نرفتن که گفته بودن اگر طول موج حداکثربخواد و کلمه گسیل اومده باشه باید یکی کمتر بگیم

به کلمه اتم برانگیخته توجه کن

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

3 ماه پیش

سلام وقت بخیر اگه میگفت بلند ترین طول موج یعنی کمترین انرژی دیگه درسته؟ اونوقت از کجا تا کجا میشد؟

کمترین بود بینهایت

ببخشید مگه نباید بیشترین طول موج اینجا n=2 باشه؟:)

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

3 ماه پیش

سلام وقت بخیر. طبق متن کتاب درسی میزان انرژی لازم برای اینکه الکترون از حالت پایه به بینهایت بره میشه انرژی یونش (یونیزه شدن) الکترون. منظور از بیشترین طول موج در اینجا همون طول موج حاصل از 13.6 ev هست.طبق رابطه: E=hf

ببخشید اون فرمولی که استاد در دقیقه ۲۲ و ۱۴ ثانیه گفتن میشه برا نهایی به کار برد؟؟؟

مهری جهانی | آکادمی امروز

مهری جهانی

3 ماه پیش

فکر نکنم

آموزش ویدیویی مسائل الگوهای اتمی و طیف اتمی هیدروژن، تست ها (بخش اول) برنامه مطالعاتی دوازدهم دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز