6 ماه پیش
سلام وقتی زاویه بازه، اصلا نمیشه براش وتر کشید، الان اینجا ما در واقع داریم می گیم آلفا با آلفای متقارن سیسنوس برابر داره، نه بتا،..
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
مائده شمس
7 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید چرا باید چی یادگرفتی اول بشه گزینه دو مگه نباید زاویه مجموعش بشه 180یا 90؟! پس چرا گزینه دو میشه سوال یک سوال دومم مگه cos منفی رو نمیخوره؟ میشه بی زحمت اگر کسی متوجه شده این بخش رو توضیح بده مرسی🙏🏻
زینب فریادی
1 سال پیش
ببخشید استاد از کجا میفهمیم جمع ۲ پیو ۳ پی مکمل هم هستن؟
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
رفیق 2پی نیست دو پی پنجم + سه پی پنجم = پی ( 180 درجه ) هست پس این دو زاویه با هم مکمل هستن . فقط سینوس خودهشه . بقیه قرینه میشن
مبینا نصیری
1 سال پیش
شرمنده توی سوال قبل چی یادگرفتی وقتی همشون باهم ساده میشن مگه جواب نباید بیاد یک؟ چرا میشه صفر ممنون میشم یکی بهم بگه
محسن محمدی
1 سال پیش
اگه ضرب بود میشد یک، ولی چون بین عبارات جمع هستش پس میشه صفر. در ضمن ساده هم نمیشن، توی ضرب ساده می کنیم که حاصل این ساده کردن میشه یک، ولی توی جمع از هم کمشون می کنیم و اگر دوتا عدد قرینه رو از هم کم کنیم جوابش میشه صفر، یک نمیشه
نسیم مهدوی
1 سال پیش
چرا یاد بگیریم اول میشه گزینه یک؟ اشتباهه. گزینه دو نمیشه؟
... NIUSHA
1 سال پیش
اره گزینه 2 میشه.
نسیم مهدوی
1 سال پیش
@... NIUSHA نه همون 1 میشه
محسن محمدی
1 سال پیش
@... NIUSHA یک میشه
طهورا عیوضی
9 ماه پیش
@نسیم مهدوی گذینه دو میشه..!!
عباس ترابی
8 ماه پیش
@طهورا عیوضی نه یک میشههههه
Shayan Por
1 سال پیش
جواب سوالا ۱ گزینه۱ ۲ گزینه۱
Mobina z
1 سال پیش
اشتباهه.
... NIUSHA
1 سال پیش
@Mobina z 1: گزینه 2 2:گزینه1
محمدصدیق عباسی
1 سال پیش
ببخشید درس سوم فصل 4 ریاضی یازدهم که اسمش توابع مثلثاتی یا رسم تابع سینوس است در کدام فصل استاد تدریس کرده اند؟؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstb-4153 خدمت شما
... NIUSHA
1 سال پیش
@نرگس مهدوی ببخشید من فقط ریاضی یازدهم رو خریداری کردم الان این برای من باز نمیشه! در صورتی که باید بخشی از ریاضی یازدهم باشه نه دوازدهم!!!!!
... NIUSHA
1 سال پیش
@... NIUSHA اصلا معلوم نیست چطوره تدریس ها اغلب ناقص اند!! نمیدونم چرا اون پشتیبان میگفت ار صفر تاصد، برای امتحان نهایی و .. هستن!!!!!! البته مشکل از استاد عزیزی نیست چون در موسسات دیگه عالی تدریس میکنن هم تستی و هم تشریحی اما این جا ویدیو های خلاصه شده و جمع و جور!
ابوالفضل زارعی
1 سال پیش
@... NIUSHA منم اول این فکرو میکردم ولی عالی ریاضی کامل توضیح داده صفر تا صد خدایی
پریا حسن زاده
1 سال پیش
سلام ببخشید توی زوایایه قرینه گفتیم که sin و tan قرینه میشن و cos تغییری نمیکنه ، cot چی ؟ قرینه میشه یا تغییری نمیکنه ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام اگر زاویه رو قرینه کنیم،همه نسبت های مثلثاتی قرینه میشن،بجز کسینوس
محمدصدیق عباسی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی بخشید ما از کجا بفهمیم که وقتی یک سوال در باره روابط تکمیلی بین نسبت ها مثلثاتی دادن یک سوال از ما قرینه را خواسته یا مکمل یا متمم بعد درس نسبت های مثلثاتی دو زاویه با اختلاف عدد پی رادیان و درس نسبت های مثلثاتی زاویه های متمم و درس نسبت های مثلثاتی دو زاویه با اختلاف عدد پی تقسیم بر دو رادیان.این درس ها را استاد توی کدام فیلم تدریس کرده؟؟؟؟؟؟؟ببخشید طولانی شد.
اندیا جلیل زاده
1 سال پیش
معادله ی زیر راحل کنید و جواب کلی را ب دست اورید. sin4x = cosx میشه این رو یکی برام توضیح بده کلا متوجهش نمیشم و نمیدونم از کدومراه باید برم
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
سلام من نمیتونم چی یاد گرفتیم دوم رو متوجه بشم در واقع نمیخوام حفظ کنم . میخوام بتونم روی دایره مثلثاتی تصور و ترسیم کنم ببینید منفی 210 مگه نمیفته ربع دوم دایره ؟ اونجا علامت سینوس مگه مثبت نیست ؟ و همینطور منفی 150 مگه نمیفته ربع سوم دایره ؟ مگه اونجا علامت کسینوس منفی نیست ؟ کسینوس زاویه قرینه با خوش یکیه کسینوس 150 منفی نیست مگه ؟ خب قرینه اش هم منففی میشه چرا استاد میگن منفی کسینوس از بین میره ؟؟؟
علی نجفی زاده
1 سال پیش
سلام سوال 9 همون سوال تجربی داخل 1401 دی ماه برا من نیستش
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام عزیزم اگر احیانا جایی ناقصی وجود داره،حتما به پشتیبانی بگید براتون اوکی میکنن 🌷😊
مهدیہ قومَنجانی
2 سال پیش
سلام🌱 سوال ۹ بارگزاری نشده...
𝒜𝒷ℴ𝓁𝒻𝒶𝓏𝓁 𝓀𝒶𝓎𝓈𝒶𝓇𝒾
1 سال پیش
اگر سوال ۹ رو چیزی ازش نفهمیدین تا توضیح بدم
شهرزاد شالوزاده
1 سال پیش
@𝒜𝒷ℴ𝓁𝒻𝒶𝓏𝓁 𝓀𝒶𝓎𝓈𝒶𝓇𝒾 سلام اگه امکانش هست میشه جواب سوال 9 رو قرار بدید
ندا نعمتی
1 سال پیش
@شهرزاد شالوزاده تانزانت60 در جه میشه رادیکال 3 که برابر هست با شیب خط و از طرفی از خود معادله مون ضریبx رو جدا میکنیم مساوی اون رادیکال3 قرار میدیم و حل میکنیم نکته ش تو این بود که از تانژانت بری
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
@ندا نعمتی سلام چرا 3 رو قرینه کردید؟ 3 خودش اون طرف تساوی هست و اینکه چرا ضریب y رو به 3 تقسیم نکردید میشه راهتونو توضیح بدین
ندا نعمتی
1 سال پیش
@ثنا کاظم زاده ببخشید حق باشماست من فقط قسمت هایی باهاشون کار دارم رو در نظر میگیرم باقی ش برام مهم نیست چی میشه. ضریب ایکس هست شیب خط... همون رو توجه کردم و برداشتم مساوی رادیکال 3 گذاشتم که تانژانت 60 درجه هست توی توضیحاتمم نوشتم ضریب ایکس رو برمیداریم. ممنون از توجه خوب و دقیق تون
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
@ندا نعمتی ❤🌹
آموزش ویدیویی زوایای قرینه،متمم و مکمل برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 6 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
ارمین دوام کار
2 ماه پیش
sin110 با کسینوس زاویه مکمل خودش برابره، زاویه مکمل 110 میشه 70 پس: sin110=cos70