تب + تست های مبحث
`00:33
1 تمرین
تست ها (بخش دوم)
`00:56
قانون هس
`01:19
1 تمرین
به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی) + مسائل به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی)
`01:09
لنفوسیت ها و نحوه عملکرد لنفوسیت ها B
`01:37
1 تمرین
نحوه عملکرد پادتن ها و لنفوسیت ها T
`01:13
2 تمرین
پاسخ اولیه و ثانویه در ایمنی اختصاصی و واکسن
`00:41
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
تب + تست های مبحث
`00:33
1 تمرین
تست ها (بخش دوم)
`00:56
قانون هس
`01:19
1 تمرین
به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی) + مسائل به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی)
`01:09
لنفوسیت ها و نحوه عملکرد لنفوسیت ها B
`01:37
1 تمرین
نحوه عملکرد پادتن ها و لنفوسیت ها T
`01:13
2 تمرین
پاسخ اولیه و ثانویه در ایمنی اختصاصی و واکسن
`00:41
سوالات دیگران
(3)
محمد امین شاه محمودی
1 هفته پیش
سلام خسته نباشید سوال بنده مربوط به این تست نیست مربوط به مبحث تب هست اونجایی که استاد بام رفیع بزرگوار فرمودند گیرنده های دمایی فقط در برخی سیاهرگ ها وجود دارند در مبحث التهاب فرمودند که هیستامین بصورت غیر مستقیم گیرنده های درد سرخرگها را افزایش میده
کپی لینک
محمدحسین جعفربگلو
2 سال پیش
سلام اینکه در پاسخ التهابی میتونه باکتری نباشه فقط تو نقرس این موضوع صدق میکنه یا جاهای دیگه هم ممکنه باکتری نباشه؟
کپی لینک
علی تدین
2 سال پیش
بله ممکنه کلا عامل حساسیت یه ذره خارجی غیر باکتری باشه
کپی لینک
پوریا زارعی
3 سال پیش
سلام لفظ ((افزایش تراوش مویرگها میشود)) برای هیستامین هست یا پیک شیمیایی؟ چون یه جا برای هردو در نظر گرفتن و یه جا هم فقط یکیش و هیستامین که باعث افزایش دیاپدز نمیشه درسته؟
کپی لینک
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. هر دو میتونن چنین اثری داشته باشن.
(1)
کپی لینک
نرگس مهدوی
3 سال پیش
هیستامین هم میتونه باعث افزایش دیاپدز بشه
(1)
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
1 هفته پیش
سلام وقت بخیر الان سوالتون چیه ؟ متوجه نشدم دوباره بپرسید ریپلای نباشه 🌷