تب + تست های مبحث
`00:33
1 تمرین
تست ها (بخش دوم)
`00:56
قانون هس
`01:19
1 تمرین
به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی) + مسائل به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی)
`01:09
لنفوسیت ها و نحوه عملکرد لنفوسیت ها B
`01:37
1 تمرین
نحوه عملکرد پادتن ها و لنفوسیت ها T
`01:13
2 تمرین
پاسخ اولیه و ثانویه در ایمنی اختصاصی و واکسن
`00:41
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
تب + تست های مبحث
`00:33
1 تمرین
تست ها (بخش دوم)
`00:56
قانون هس
`01:19
1 تمرین
به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی) + مسائل به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی)
`01:09
لنفوسیت ها و نحوه عملکرد لنفوسیت ها B
`01:37
1 تمرین
نحوه عملکرد پادتن ها و لنفوسیت ها T
`01:13
2 تمرین
پاسخ اولیه و ثانویه در ایمنی اختصاصی و واکسن
`00:41
سوالات دیگران
(1)
... NIUSHA
11 ماه پیش
سلام. وقت شما بخیر کتاب آی کیو میگه که نوتروفیل مانند باروفیل و ایزینوفیل دانه های خود را به بیرون اگزوسیتوز میکند. اما استاد میگن که نوتروفیل ها توانایی آزاد سازی دانه های خودشون رو ندارن. بالاخره؟؟؟
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام محتویات دانه رو آزاد میکنه نه خود دانه رو 🌷