تست6

برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

18 شهریور

ایدز و حساسیت
ایدز و حساسیت

`00:57

2 تمرین

تست ها
تست ها

`01:39

 الکل ها و اترها
الکل ها و اترها

`00:50

1 تمرین

نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها
نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها

`00:56

نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ
نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ

`01:21

کروموزوم (فام تن) ،  مراتب فشردگی کروموزوم های خطی
کروموزوم (فام تن) ، مراتب فشردگی کروموزوم های خطی

`01:27

 تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی) (قسمت 1)
تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی) (قسمت 1)

`01:15

 تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی)(قسمت 2)
تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی)(قسمت 2)

`01:17

1 تمرین

سوالات دیگران
نادیا نوری | آکادمی امروز

نادیا نوری

3 ماه پیش

نباید یه بخشی از جریانی که نشون دادم به بخش پایینی که نشون دادم بره؟😑

خیر چون اون یه تیکه کلن حذف میشه از مدار و جریانی بهش نمیره

نادیا نوری | آکادمی امروز

نادیا نوری

3 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی خیلی ممنون ♥️

نادیا نوری | آکادمی امروز

نادیا نوری

3 ماه پیش

سلام در چه صورت جریان میتونه مقاومتو دور بزنه؟!

سلام در صورتی که پتانسیل دو سر اون مقاومت یکسان باشه و مقاومت حذف بشه از مدار در واقع اگر بتونی روی سیم مدار حرکت کنی و از یک سر یک مقاومت به سر دیگر اون برسی بدون اینکه از مقاومت دیگری عبور کنی، اون مقاومت حذف میشه

(1)

Ferida =D | آکادمی امروز

Ferida =D

3 سال پیش

سلام . خسته نباشید . مگه ما نمیگیم جریان از مسیری میره که مقاومت نباشه ؟؟پس چرا اینجا کل جریان نمیره به نقطه m و یه بخشش میره به طرف چپ ؟؟؟

(1)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

Ferida =D | آکادمی امروز

Ferida =D

3 سال پیش

@سید محمد متین رشادی ینی اگه اون مقاومت 12 اهمی شاخه پایین نبود(اون که تو دوراهیه) مقاومت 4 و 6 اتصال کوتاه میشدن و کلا جریان ازشون عبور نمیکرد؟؟؟

@Ferida =D آفرین دقیقا

(2)