ایدز و حساسیت
`00:57
2 تمرین
تست ها
`01:39
الکل ها و اترها
`00:50
1 تمرین
نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها
`00:56
نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ
`01:21
کروموزوم (فام تن) ، مراتب فشردگی کروموزوم های خطی
`01:27
تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی) (قسمت 1)
`01:15
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
ایدز و حساسیت
`00:57
2 تمرین
تست ها
`01:39
الکل ها و اترها
`00:50
1 تمرین
نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها
`00:56
نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ
`01:21
کروموزوم (فام تن) ، مراتب فشردگی کروموزوم های خطی
`01:27
تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی) (قسمت 1)
`01:15
سوالات دیگران
(4)
مگه از قطب بزرگ خارج نمیشه اینجا که استاد گرفتن داره از قطب کوچیک جریان خارج میشه میشه این قسمت رو توضیح بدید
(1)
کپی لینک
Marzieh ...
3 سال پیش
0:4:27
ببخشید این قسممت درسته تو جواب تاثیر نداره ولی میخواستم بدونم جهت جریان برعکس باید میشد؟ از قطب مثبت به منفی؟
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
3 سال پیش
بله جهت جریان رو از قطب مثبت به منفی در نظر میگیریم
(1)
کپی لینک
نرگس مهدوی
1 سال پیش
جریان باید از قطب مثبت خارج میشد🤦♀️ تو حل این سوال تغییری ایجاد نمیشه البته
(1)