تست5

برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

18 شهریور

ایدز و حساسیت
ایدز و حساسیت

`00:57

2 تمرین

تست ها
تست ها

`01:39

 الکل ها و اترها
الکل ها و اترها

`00:50

1 تمرین

نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها
نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها

`00:56

نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ
نوکلئیک اسید ها، رابطه مکملی، نکته کلیدی مدل نردبان مارپیچ

`01:21

کروموزوم (فام تن) ،  مراتب فشردگی کروموزوم های خطی
کروموزوم (فام تن) ، مراتب فشردگی کروموزوم های خطی

`01:27

 تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی) (قسمت 1)
تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی) (قسمت 1)

`01:15

 تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی)(قسمت 2)
تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی)(قسمت 2)

`01:17

1 تمرین

سوالات دیگران
..  . | آکادمی امروز

.. .

6 ماه پیش

سلام گزینه یک رو نمیشه اینطور تحلیل کرد که چون یاخته الوده و میکروب واینا از بین میرن، یاخته بدن سالم میمونن و میتونن بیشتر فعالیت کنن پس رو فعالیتشون اثر میذاره این تحلیل هم صدق میکنه؟

سلام نه اون خیلی غیر مستقیم و دور از ذهن طراح میشه

پروتئین مکمل محلول در خوناب اند پس آیا لفظ ترشخ برای آنها صحیح است ؟

سلام بعد از تولید درون سلول به خوناب ترشح می شن و در اونجا محلول باقی میمونن تا مورد استفاده قرار بگیرن

سلام مگه پادتن به گیرند ها وصل نمیشه! پس چرا اتصالش به غشا رو صحیح میگیریم؟

(1)

علی تدین | آکادمی امروز

علی تدین

tik

2 سال پیش

سلام اگه شکل کتابو برای اتصال پادتن با دقت نگاه کنید غشا هم میتونه به عنوان انتی ژن شناسایی بشه

سهیل علیمی | آکادمی امروز

سهیل علیمی

3 سال پیش

سلام استاد مگه یکی از انواع عملکرد پادتن فعال کردن مکمل ها نیستن نمیشه اینارو تو یه خط گرفت؟!

سلام نه نمیشه یکی گرفت. باید توجه کرد هر کدوم اساسا به کدوم خط دفاعی تعلق دارن. پروتئین های مکمل در خط 2 و پادتن ها در خط 3 هستن.

(1)


سلام نه نمیشه یکی گرفت. باید توجه کرد هر کدوم اساسا به کدوم خط دفاعی تعلق دارن. پروتئین های مکمل در خط 2 و پادتن ها در خط 3 هستن.

(1)