درباره من
هدف من پزشکی ( متخصص زنان و زایمان) هست ولی از زمانی که وارد دبیرستان شدم نمراتم از ۱۹ ، ۲۰ به زیر ۱۲ اومده حتی نمره ی تک هم داشتم و الان هم تازه متوجه شدم که یازدهم قطعی نهایی شده و من کاملاً ناامیدم و مطمئنم که نمیتونم نمره ی خوبی بگیرم و همین باعث شده که نتونم درس بخونم اصلا حالم خوب نیست و فقط به این فکر میکنم که باعث خجالت بابا و مامانم میشم اگه نتونم نمره ای که اونا دوست دارن رو بگیرم و از دانشگاه و کنکور هم میترسم و وحشت دارم ، دوست دارم توی اینترنت راجب بارداری و زایمان چیزهایی رو جستجو کنم اما مامانم میگه برای تو خوب نیست اینا تمام حرف های من هست
عملکرد من
با تلاش و پیوستگی هر قله ای را میتوانم فتح کنم.
لیدربورد تلاش
تا اخر هفته می تونی بیشتر تلاش کنی و رتبه ت رو بهبود بدی. چطور؟
مشاهده روزانه کلاس ها
فعالیت ها
زمان مشاهده (ساعت)
10/1210
تست حل شده
0/5837
پاسخ به سوال دوستان
0
زمان مشاهده (ساعت)
0/1210
تست حل شده
0/5837
پاسخ به سوال دوستان
0
پیشروی در دوره ها
زمان مشاهده
تست حل شده
فیزیک
زمان مشاهده
تست حل شده
شیمی
زمان مشاهده
تست حل شده
زیست شناسی
زمان مشاهده
تست حل شده
ریاضی
زمان مشاهده
تست حل شده
فیزیک
زمان مشاهده
تست حل شده
شیمی
زمان مشاهده
تست حل شده
ریاضی
زمان مشاهده
تست حل شده
زیست شناسی
زمان مشاهده
تست حل شده
فیزیک
زمان مشاهده
تست حل شده
ریاضی
زمان مشاهده
تست حل شده
شیمی
زمان مشاهده
تست حل شده
زیست شناسی