= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
رادمهر معافی زاد
1 سال پیش
کسی میدونه تو کدوم ویدیو اینو گفتن من برم ببینم ؟
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
شیمی یازدهم سینتیک
آیسل موحدی
1 هفته پیش
اینجا چرا استاد از لفظ تفکیت استفاده میکنن ؟ مگه نگفتیم برای مولکولی ها یونش و برای یونی ها تفکیک هست؟
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
کجا؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
حسین رضایی
1 ماه پیش
بله ویستون رو گوش دادم آقای رشادی پس یعنی مثلاً در اینجا ضرایب واکنش نشون میده که ازین دو مول SO2 و دو مول O2 که ریختیم هربار که واکنش میخوان بدن هی دو مول از SO2 با یک مول O2 واکنش میده باز دوباره همینجور تا لحظه تعادل درسته ؟
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
سلام تو سوال آخر(ذ) من غلط گرفتم آخه مگه ما توی گزینه (د) نگفتیم که در اسیدهای قوی غلظت یون هیدرونیم و مثلا Aمنفی باهم برابر و از غلظت HAبزرگتر هستند در این صورت در سوال آخر میتونیم بگیم غلطه چون غلظت Brمنفی بزرگتر از 0.05است . میشه کی توضیح بده ممنون .
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
به نظرم در سوال د استاد مفهوم رو درست رساندند ولی چیزی روی تخته برای اسید قوی نوشتند دچار سوء تفاهم شده نوشتند::بالای تخته رو ببینید
حسین رضایی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر دوستان کسی میتونه سوالمو جواب بده لطف میکنه ممنون من همش رو متوجهم اما اکسیژن ک ضریبش یکه وSO2 هم ضریبش دو هست خب O2 مگه نباید بگیم یک مول ازش داریم و از SO2 دو مول داریم چطوریه که میگیم از O2 هم دو مول داریم ؟
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر اینکه ما میگیم از o2 وهم so2 دومول داریم چون خود سوال گفته از مواد اولیه از هر کدوم ۲ مول داریم و اصلا ربطی به ضریب واکنش دهنده نداره خود سوال گفته
حسین رضایی
1 ماه پیش
@محدثه باشتنی بله متوجه شدم ضرایب واکنش مربوط به مقدار مول مصرفی برای هربار تولید فرآورده هست پس
حسین رضایی
1 ماه پیش
@محدثه باشتنی خیلی ممنونم
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
سلام مگه فرمول درجه یونش نمیشه غلظت Hیا xبه روی Hx الان این سوال چرا تو مخرج اومده جمع HوHxرو نوشته ؟؟
سبحان پرهوده
4 ماه پیش
10 ماه پیش یک سوالی پرسیدم که متاسفانه هنوز جواب داده نشده سوال پایینی من رو اگر کسی متوجه شده لطف کنه برام توضیح بده
آنا ملکی
3 ماه پیش
میزان یعنی عدد بتونی بگی. درسته که میتونیم بگیم مثلاً هیدرویدیکاسید قویتر از هیدروفلوئوریکاسیده اما میتونی بگی چقدر؟یا اصلا میتونی بین دوتا اسید قوی مثلاً هیدرویدیک اسید و هیدروبرومیکاسید بفهمی کدوم قویتره؟ یا بین دو تا اسید ضعیف مثل هیدروفلوئوریک اسید و نیترواسید کدوم ضعیف تره؟ در این دوتا مورد هر دو چراغ یا کامل پر نورن یا هردو کم نور و نمیتونیم تشخیص بدیم میزان اسیدی یا بازی بودن رو. در ضمن آیا شما مطمئن هستی که با توجه به اینکه ساختار اسید و باز رو نمیدونستند.حتما از غلظت یکسانی از دو اسید استفاده کرده؟؟؟؟؟شاید یه اسید ضعیف رو با غلظت بالا برداشته و اسید قوی رو با غلظت پایین.در این صورت غلظت یونهای تولیدی در اسید ضعیف بیشتره و رسانایی بیشتره پس لامپ پر نور تره.در حالیکه کم یونیده شده ولی اسید قوی با اینکه تقریبا کامل یونیده شده غلظت کمتری یون تولید کرده.
سبحان پرهوده
3 ماه پیش
@آنا ملکی درود
آموزش ویدیویی قدرت اسیدی و بازی شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سوالتون رو پین میکنم راحت تر در دسترس بقیه دوستان باشه تا زودتر به جوابتون برسین🙏