= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
رادمهر معافی زاد
1 سال پیش
کسی میدونه تو کدوم ویدیو اینو گفتن من برم ببینم ؟
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
شیمی یازدهم سینتیک
حسین رضایی
1 ماه پیش
بله ویستون رو گوش دادم آقای رشادی پس یعنی مثلاً در اینجا ضرایب واکنش نشون میده که ازین دو مول SO2 و دو مول O2 که ریختیم هربار که واکنش میخوان بدن هی دو مول از SO2 با یک مول O2 واکنش میده باز دوباره همینجور تا لحظه تعادل درسته ؟
حسین رضایی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر دوستان کسی میتونه سوالمو جواب بده لطف میکنه ممنون من همش رو متوجهم اما اکسیژن ک ضریبش یکه وSO2 هم ضریبش دو هست خب O2 مگه نباید بگیم یک مول ازش داریم و از SO2 دو مول داریم چطوریه که میگیم از O2 هم دو مول داریم ؟
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر اینکه ما میگیم از o2 وهم so2 دومول داریم چون خود سوال گفته از مواد اولیه از هر کدوم ۲ مول داریم و اصلا ربطی به ضریب واکنش دهنده نداره خود سوال گفته
حسین رضایی
1 ماه پیش
@محدثه باشتنی بله متوجه شدم ضرایب واکنش مربوط به مقدار مول مصرفی برای هربار تولید فرآورده هست پس
حسین رضایی
1 ماه پیش
@محدثه باشتنی خیلی ممنونم
Ayla ....
6 ماه پیش
چرا تو تست قبلی اومدیم چمنهای یا اضافه ایکس کردیم و بعد مول نهایی رو بدست آوردیم ولی برای سوال دومی مولی که توصورت داده رو یه سره نوشتیم تو فرمول ؟ مگه تو صورتاشون چه فرقی باهم داشتن
Ayla ....
6 ماه پیش
چطوری وقتی به توان میرسونیم وساده میکنیم جواب این نمیشه؟؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
باید همین بشه عکس راه حلتون رو بفرستید ریپلای نباشه 🌷
مائده خیری
7 ماه پیش
سلام وقت بخیر استاد در دقیقه ی 7:10 خودشون تاکید می کنند که باید بگیم *سرعت واکنش رفت* و نباید بگیم *سرعت مصرف ماده A* ولی بعد در دقیقه ی8:53 گفته ی خودشون را نقض میکنند من نمیدونم شاید هم من اشتباه متوجه شدم ولی به هر حال من گیج شدم میشه لطف کنید توضیح بدید. ممنونم
آنا ملکی
3 ماه پیش
استاد میگن [✓سرعت مصرف ماده A تقسیم بر ضریب استوکیومتری ماده A✓] این میشه سرعت واکنش رفت
آموزش ویدیویی معرفی تعادل و ثابت تعادل شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سوالتون رو پین میکنم راحت تر در دسترس بقیه دوستان باشه تا زودتر به جوابتون برسین🙏