تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت

4.7/5
(107 رای)

تعادل گرمایی

تعادل گرمایی(بدون تغییر حالت)
تعادل گرمایی(بدون تغییر حالت)

`01:04

تعادل گرمایی(با تغییر حالت بدون دمای تعادل)_قسمت1
تعادل گرمایی(با تغییر حالت بدون دمای تعادل)_قسمت1

`01:01

تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت
تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت

`01:06

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام ممکنه روش معمولیش هم قرار بدید ؟... ایا اصن از روش تشریحی حل میشه؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@فاطمه رحیمی نسب متشکرمممم :)

. . | آکادمی امروز

. .

3 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب سلام اگر اینطور که شما میگید Mپرین برابر با مقدار یخ ذوب شده باشه ،پس اون مقدار یخ ذوب نشده کجا رفته؟خب اونم که تو لیوانه(برای همین هست که میگیم مخلوط اب و یخ داریم)ما که نمی تونیم بگیم یخ ذوب نشده را از لیوان در اوردن بعد جرمش را گزارش دادن!

@. . جواب به صورت صوتی می باشد:)

رضا آفاقی | آکادمی امروز

رضا آفاقی

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب میشه عکس راه حلش رو بگذارید؟

@رضا آفاقی عکسش رو براتون قرار دادم🌻

رضا آفاقی | آکادمی امروز

رضا آفاقی

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب لطف کردید🌹

@فاطمه رحیمی نسب اینجا اون قسمتی که سبز رنگ نوشته شده چطور بدست اومد

@فاطمه جعفرزاده جواب به صورت صوتی می باشد:)

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

2 سال پیش

@فاطمه رحیمی نسب سلام وقت بخیر دوتا معادله چطور تشکیل شده؟

@زهرا باقری جواب به صورت صوتی می باشد:)

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

2 سال پیش

@سید محمد متین رشادی درسته ممنون از پاسخگویی تون👍🌹

مهلا خیری | آکادمی امروز

مهلا خیری

1 ماه پیش

فوق العاده هس . این تکنیک بورسی .

میشه روش تشریحی شو قرار بدین؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

روسم اشتباهه میشه درستشو بگید چون بعد ساده سازی اخرش به 720 میرسم نه 320

بچه ها ببخشید طبیعیه که نمیتونم خودم تشخیص بدم باید از کدوم فرمولا استفاده کنم هم روش های تکنیکی رو یاد گرفتم هم روش اصلی رو اما نمیدونم کجا و کی باید ازش استفاده کنم

مثلا میدونم چی میخاد به چی تبدیل بشه و چقد مونده و اینا ولی تو روش تشریحی توی تعیین کردن کیو ها و رابطه شون همیشه میمونم

@مطهره طالبی باید دلتا تتا ها رو کجا منفی و کجا مثبت در نظر بگیریم نمیفهمم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

روشم درسته بچه ها؟؟

نگار رحمتی | آکادمی امروز

نگار رحمتی

1 ماه پیش

اگر اینو در تناسب ببریم میشه ۸۰×۸۰۰÷۲۰ جاصل میشه ۳۲۰۰ درحالی که استاد عددی دیگه اوردن و مگه چون تناسبه ما نمیگی ۲۰×۴شده ۸۰ پس ۸۰۰×۴میشه؟چرا یک چهارم اخه؟

انصافا این بحث تعادل گرمایی رو برای هر تیپ سوالش استاد یه روشی رو گفتن که کلا برای این بحث چندین روش میشه و کار رو سخت و فهمش رو سخت میکنه

هر جاش درک کردنش براتون سخت بود، کامنت بذارید توضیح بدیم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

یک نفر راه حل تشریحی ش رو بفرسته لطفا !!!!!!!!!!

این فرمول ها خوبه ولی اول روش تشریحی ش رو بگید که یاد بگیریم. خود همین تست هم تو کنکور بیاد کسی ریسک نمیکنه با این روش های عجیب و غریب جواب بده.

با امتحان گزینه ها هم میشه اگر وقت داشته باشیم.

بله ولی احتمالا وقت گیر بشه

چرا میگن هرجا آب صفر دیدین مخلوط حساب کنین. آب ثفر خودشیه حالت جدا هست برای وقتی که Q آب و یخ با هم براب باشن. اینجا میشه ولی همه سوالا که نمیشه اب صفر رو مخلوط در نطر بگیریم

چرا در این سوال به جای آب صفر درجه 80- نذاشبیم ؟

ما باید به جای یخ صفر درجه۸۰- بزاریم نه آب برای آب باید دمایی که تو سوال داده رو بزاریم الان مثلا اینجا آب صفر درجه بود پس باید ۰ میزاشتیم

چرا در این سوال به جای آب صفر درجه 80- نذاشبیم ؟

فقط منم که حس میکنم استاد داره فوتبال گذارش میکنه؟:)

😊☘️

آموزش ویدیویی تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت فیزیک پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز