= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
آمنه قدیم پور
4 ماه پیش
من توی این سوال دو تا معادله رو مساوی هم قرار دادم بعد که یکم ساده شد شکل کشیدم و همین جواب دراومد روش من درسته یا نه
محمد اسکندرلو
6 ماه پیش
سلام و خسته نباشید ببخشید همین روش ها برای امتحان نهایی میشه استفاده کرد؟
سام اله وردی
4 ماه پیش
بله عزیز
حوریه پورزیدابادی
7 ماه پیش
سلام این قسمت رو متوجه نمیشم چرا بدست اومده کسینوس پی ششم. شده 5 پی ششم؟
محمدصادق اسدی
5 ماه پیش
زاویه ۱۵۰ درجه یا پنج پی ششم جوابش هم یک دوم میشه روی محور سینوسی اینو بهتر میشه فهمید
غزل کیماسی
9 ماه پیش
سلام میشه بگید سوال سوم چی یاد گرفتیم درست حل کردم یا نه ؟ در پاسخنامه زده ۳ جواب
آنا ملکی
1 سال پیش
من این سوال رو با برابر گرفتن sin 2x با 2 بر روی tg+cot حل کردم ولی پاسخ یکی نشد.مرز چپ و راست دایره تو جواب هام نبود؟چرا؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
کدوم سوال ؟ لطفاً عکسش رو کامنت کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه حسینی
1 سال پیش
کجاها ها پشت k مضرب دو قرار میگیره کجاهاقرار نمیگیره؟ الان سوال دو چرا گزینه ۱ شد؟
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
اینجا بعد از اینکه تساوی رو نوشتیم و دوتاش کسینوس شد فرقی نمیکنه کدومو بر حسب دو کا پی بنویسیم؟
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
خود اون ایکس رو با اون پرانتز نمیشه جمعشونو برابر 90 بزاریم؟ که ینی متمم هم در نظر بگیریم
نازنین عبدالهی
1 سال پیش
استاد از کجا متوجه میشن که اون زاویه داخل ربع دوم میشه ۵پی شیشم
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
لطفا یه کامنت جدید بذارید و تایمشو مشخص کنید 🌷 (ریپلای نباشه لطفا )
آموزش ویدیویی حل معادلات مثلثاتی ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷