Amir Taha ....
1 هفته پیش
اینجا گزینه اول باید غلط میشد چون خود استاد گفتن هرجا بگم سبب تولید یون هیدرونیوم در آب بشه غلطه چون خود آب اونو داره باید بگن سبب افزایش طبق گفته ی خود استاد باید گزینه یک غلط باشه میشه بگین حرفم درسته یا ن چرا؟؟
کوروش حسن پور
1 ماه پیش
مورد اول به جای افزایش هیدرونیوم تولید گفته نباید غلط بگیریم؟؟؟؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اوکیه خب تولید میکنه به هر حال هیدرونیوم رو در اثر واکنش با آب
Amir Taha ....
1 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی آخه خود استاد گفتن هر جا بگن تولید غلطه باید بگن سبب افزایش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
@Amir Taha .... به هر حال با تولید، سبب افزایشش میشه غلط نیست
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سخت شد ک😐😂
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
هر جاش سخت بود سوال کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
سبحان پرهوده
4 ماه پیش
تعریف اسید ارنیوس یعنی هر ماده ای که در اب حل شده و غلظت یون هیرونیوم رو افزایش بده و بر این اساس جمله 4 درسته چرا که طبق تعریف ارنیوس هر ماده به شرط حل شدن میتونه اسید ارنیوس باشه
Ayla ....
6 ماه پیش
استاد متاسفانه هرچی سعی دارم میکنم حتی اگه ذره بین هم بیارم نمیتونم متوجه اطلاعاتی در شکل بشم😂😂😂
فاطمه جلالوند
7 ماه پیش
میشه با نوشتن جواب آخر سوال فیلم بگید
Ayla ....
6 ماه پیش
سلام وقتی دو مول میده از هر کدوم یونی که میده ۴مول هست که در مجموع میشه ۸مول یون
مائده خیری
7 ماه پیش
سلام وقت بخیر کتاب درسی لفظ جنبش ازادانه امانامنظم را برای محلول ابی سدیم کلرید ( محلولی یونی ) به کار برده حالا باتوجه به قسمت ب می توان گفت این لفظ برای تمامی محلول های یونی به کار می رود ؟ لطفا راهنمایی کنید
مهدی بوستانی
7 ماه پیش
سلام چرا استادفراورده واکنش cl2o3 با H20را بر دو تقشیم کرده و بر عدد دیگری تقسیم نکرده چجوری استاد تو این قسمت جبر گرفته و چرا استاد تو فراورده ها H را در سمت چپ نوشته و در سمت راست ننوشته
فاطمه جلالوند
7 ماه پیش
سلام به نظرم هدف این بود که همه اون عدد ها به یه عددی تقسیم بشن که جواب آخر بدست بیاد
مهدی رضایی
7 ماه پیش
سلام چرا این قسمت تو جزوه نیست؟!
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
سلام از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷
امیر خداوردی
8 ماه پیش
از کجا فهمید kcl رسانای خوبی هستش؟
صبا نوروزپور
7 ماه پیش
سلام چون وقتی پتاسیم کلرید رو در آب میریزم به طور کامل از هم جدا میشه و +k و -cl تولید میکنه و به خاطر حضور یون ها رسانای خوبی هست
امیر حاجیان
8 ماه پیش
چی یاد گرفتی واکنش رو مینوشید بیزحمت توی ورقه و نحوه جلکردنش رو هم توضیح بدید
هانیه علیزاده
8 ماه پیش
گزینه ب غلط نیست؟ گفته تولید یون هیدرونیم مگه نباید بگه افزایش یون هیدرونیم؟
فاطمه محمدی
7 ماه پیش
منظورش اینه به طور کلی N2O5 یون هیدرونیوم رو تولید میکنه که درسته نگفته در محلول یون هیدرونیوم رو تولید میکنه در اون صورت باید میگفت افزایش میده
خاطره شکری
8 ماه پیش
چی یاد گرفتیم رو میشه توضیح بدید؟
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 سوال دیگه ای هم هست بفرمایید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
آموزش ویدیویی انحلال اکسیدها شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷