= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مهشید دلفان آذری
1 سال پیش
ی سوال من اگه بخوام این سوال رو مشتق بگبرم نقاط بحرانی به دست بیارم چه جورب حل میشه چون احساس میکنم با مشتق میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام معادله ای که برای ایکس های بزرگتر از صفر و کوچکتر از صفر نوشت رو میتونی مشتق بگیری، طول نقاط اکسترمم بدست میاد طول رو توی تابع جایگذاری میکنی، عرض نقاط اکسترمم رو بدست میاری حالا که طول و عرض اکسترمم ها رو داری، فاصله نقاط رو بدست میاری
محمد مهدی بهپور
1 سال پیش
این سوال رو میشه اینطوری حل کرد که قدر مطلق برداریم مشتق بگیریم بعد مشتق رو تعیین علانت کنیم و یک میشه مینیمم ولی از اونجا که ضابطه داخل قدر مطلق با یک قرینه میشه انگار نمودار تو منفی ضرب شده و یک میشه ماکزیمم و فقط گزینه سه اینطوره شکل هم دیگه نمیخواد
محمد مهدی بهپور
1 سال پیش
این سوال دی رو متوجه نشدم الان دی رو میشه گرفت ماکزیمم زاویه دار وهم ماکزیمم نسبی چون شکل استاد که کشیدن همینو میگه
زهرا عتبی
2 سال پیش
نمیشد وقتی مشتق گرفتیم ببینبم کدوم مشتقو صفر میکنه اونو انتخاب کنبم؟ مثلا اگر سوال نوع اکسترمم رو بهمون میگفت..
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
بله اینم میشه البته در اون صورت اگر مثلا میدیدید دو تا گزینه مستق رو صفر میکنه،باید شرط ماکزیمم بودن رو هم بررسی میکردید
هلیا پولکی
2 سال پیش
سلام . چرا از دوی . عبارت 2x0-x فاکتور گرفته نشد
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
وقتی از یک عدد میخوای فاکتور بگیری،همه جملات باید اون رو داشته باشن اینجا ایکس ایکس دو و ایکس اگر جفتشون ضریب ۲ را داشتن،میتونستی از دو فاکتور بگیری اوکی؟ امیدوارم درست متوجه شده باشم سوالتو
جمع بندی تست های برگزیده(2) جمع بندی جمع بندی ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
🌷