تعیین قدرت اسیدی

4.6/5
(28 رای)

قدرت اسیدی و بازی

 معرفی تعادل و ثابت تعادل
معرفی تعادل و ثابت تعادل

`01:09

2 تمرین

 تعیین قدرت اسیدی
تعیین قدرت اسیدی

`01:03

1 تمرین

سوالات دیگران
آیسل موحدی | آکادمی امروز

آیسل موحدی

1 هفته پیش

اینجا چرا استاد از لفظ تفکیت استفاده میکنن ؟ مگه نگفتیم برای مولکولی ها یونش و برای یونی ها تفکیک هست؟

کجا؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام تو سوال آخر(ذ) من غلط گرفتم آخه مگه ما توی گزینه (د) نگفتیم که در اسیدهای قوی غلظت یون هیدرونیم و مثلا Aمنفی باهم برابر و از غلظت HAبزرگتر هستند در این صورت در سوال آخر میتونیم بگیم غلطه چون غلظت Brمنفی بزرگتر از 0.05است . میشه کی توضیح بده ممنون .

به نظرم در سوال د استاد مفهوم رو درست رساندند ولی چیزی روی تخته برای اسید قوی نوشتند دچار سوء تفاهم شده نوشتند::بالای تخته رو ببینید

سلام مگه فرمول درجه یونش نمیشه غلظت Hیا xبه روی Hx الان این سوال چرا تو مخرج اومده جمع HوHxرو نوشته ؟؟

سوالش هم تست ۱۳۷ هست

چرا لیتر گاز تقسیم به 22/4شد؟

Cor: اموزش پرورش 😂

هیچیشو نمیفهمم😑💔

با فرمول اصلی رفتم جواب همین دراومد

نسیم زاهدی | آکادمی امروز

نسیم زاهدی

5 ماه پیش

تست چند درصد پاسخگویی داشته؟

انشاالله که خیره خخخخ

Dina  . | آکادمی امروز

Dina .

5 ماه پیش

سلام این روشو میشه برای امتحان نهایی رفت؟!

فرمولی که استاد گفته تو امتحان نهایی و نوبت اول هم بهش نمره میدن یا نه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام من نفهمیدم استاد این تست رو چجوری حل کرد میشه یه نفر روش حل این تست رو برام توضیح بده

سلام چرا H مثبت بتوان ۲ شده

سلام لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

مگر توی فرمول ثابت یونش فقط غلظت تعادلی قرار نمیگیره چرا استاد میگه چون ثابت یونشش بهم اجازه میده در فرومول غلظت اولیه رو جایگذاری میکنم

شب خوش،ببخشید Hf تعادلی با Hf اولیه چ فرقی داره؟

سلام بزار با مثال تویح بدم تو 0.5 مولار HF داری خب و این بعد از تعادل به مقدار 0.4 مولا رسیده و تو حالا 0.1 مولار H مثبت و 0.1 مولار F منفی داری به مقدار 0.5 مولار HF میگن اولیه و به 0.4 HF میگن تعادلی

سلام

آموزش ویدیویی تعیین قدرت اسیدی شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز