Marzieh ...
2 سال پیش
سلام ببخشید این تیپ سؤال رو با امتحان گزینه ها چجوری میشه حل کرد
Marzieh ...
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم متوجه شدم،🙏
مرتضی مرتضوی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام رفیق خداقوت.من این روشی که شما نوشتین رو متوجه نمیشم ممنون میشم بایک دید دیگری توضیح بدین رفیق جان
. .
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام ببخشید در خط اول نوشتید چون نیرو الکتریکی پس از تماس کاهش یافته پس بارها ناهمنام بودند.من ارتباط بین اینهارو نمیفهمم
. .
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی بله درست میگید اصلا توی حل این سوال هم گفته اگر نیروی بین دو بار افزایش پیدا کنه نمی تونیم تشخیص بدیم که دو بار همنام هستند یا نا همنام اما اگر کاهش پیدا کنه یا ثابت بمونه قطعا نا همنامن
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
@. . بله اما به این نکته دقت کنید که اگه نیرو ثابت بمونه،لزوما نا همنام نیستن مثلا اگه حفتشون ۲+ باشن،بازم بعد از تماس،نیروی بینشون ثابت میمونه
شِکفته .
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی نوچ ، نفهمیدم...👩🏻🦯
علی صیامی
3 سال پیش
سلام ... خول ما الان برای این تیپ سوال فقط میتونیم از همین روش بریم ما اومدیم و گزینه که انتخاب کردیم جواب ما نبود باید بریم بگردیم تویه جوابهای دیگ خوب این طوری خیلی طول میکشه
مرجان چترآذر
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون میشم حلش رو روی برگه بنویسید بفرستید از روش غیر گزینه ها
محمد طاها ساداتی
2 سال پیش
کاملا موافقم اخه هر چقدر از جا های دیگه کوتاه ت باشند چون میدونست که گزینه دو جوابه همون اولی درست شد این احتمالش تو کنکور مثل اینه که شهاب سنگ بخوره تو سرمون
شِکفته .
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی همینو یه توضیح میدید ؟ مرسی
نفیسه علوی راد
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام قسمت اخر اخر راه حلتون رو متوجه نمیشم امکانش هست توضیحش بدید؟ همون قسمتی که کیو 2 به علاوه 16 رو ضربدر کیو 2 کردید و برابر با 36 قرارش دادید.میشه بگید چجوری به جواب رسیدید؟ چون اگه این عبارت رو ضرب کنیم معادله درجه دو بوجود میاد که از راه دلتا خواستم حل کنم عدد رندی بدست نیومد.
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@نفیسه علوی راد سلام شبتون بخیر ممنون میشم اگر یه کامنت مجزا بذارید و سوالتون رو مطرح کنید 🌷💙
نفیسه علوی راد
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی بله الان جداگانه سوالم رو میپرسم.
مینا علی عباسی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ازخط دوم ب بعد چجوری شده؟ 8و16 از کجا اومدن؟
آیلار ایمانپور
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی اینو میشه با ویس توضیح بدین
علیرضا یمینی نیا
1 ماه پیش
توی کنکور میتونیم از هوشمون هم استفاده کنیم و اول سراغ گزینه های بریم که کیو ۲ عدد اعشاری در نیاد که فقط گزینه ۲ اینطوریه
نگار آقامحمدی
3 سال پیش
اگه امکانش هست راه حل تشریحی این سوال هم میگید
مهیار کریمی
1 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام در فرمول ایجاد شده چرا (q1 و q2 تقسیم بر 2) به توان 2 رسیده ؟
هانیه مومنی
1 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب نوشته مهندسی معکوس انجام میدید، خب اگه گزینه نداشت چجوری حل کنیم
سید محمد مهدی حسینی
7 ساعت پیش
سلام اینجا میتونستیم کیو دو صورت رو با کیوت مخرج بزنیم اگه نمیتونیم لطفاً دلیلشو بگین
رضا راستی
4 روز پیش
سلام خسته نباشید اینجا x به توان که بخواهد بشه x باید به یک چهارم q یک به توان 2 رادیکال بدیم بعد این کار توان دو با رادیکال میره و یک چهارم q یک بیرون میاد ولی استاد میگه که یک دوم بیرون میاد میشه توضیح بدین
زهرا کرانی
1 ماه پیش
سلام تست 12 برای من وجود نداره..ایا باید از جای دیگه ای ببینم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام منم ندارمش از پشتیبانی سوال کنید
فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
https://emrooz.ir/courses/308/9727/68876 تست 12
زهرا کرانی
1 ماه پیش
سلام خب برای ماهایی که میخواییم این سوالات رو تشریحی حل کنیم..یعنی بهمون گزینه نداده باشن باید چیکار کنیم....اگر این سوال و مشابهش رو توی امتحان های مدرسه بدن اون موقع چطور باید حلشون کرد...
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام در جواب این کامنت کامل توضیح دادم https://emrooz.ir/cbgstbc-13802?comment_id=466159#comment-466159 در کامنت های همین صفحه
z z
1 ماه پیش
سلام ببخشید تو این تیپ سوال مگه اون درصد داده رو اول ضرب نمی کردیم به بار بعد اون جواب بدست امده رو از بار کم می کردیم در این سوال مگه درصد ایکس نیست اول باید به بارضرب می شد بعد اون جواب رو منها یا بعلاوه بار می کرد چرا استاد اینجا مستقیم درصد یا همون ایکس رو مستقیم منهای بار کردند ؟؟؟
فاطمه مهدیه
1 ماه پیش
سلام خسته نباشین ببخشید من متوجه نمیشم چرا استاد اومدن و ۵۵ درصد رو قرار دادند میشه کامل و واضح توضیحش بدید
فاطمه مهدیه
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی اها، عالی، ممنون🌹
کوثر موسوی
2 ماه پیش
قابل توجه دوستانی که گفتن چرا خود ۴۵ درصد جواب نشد، یا چرا افزایش نبود کاهش بود، چجوری بفهمیم و .. داستان اینه که این ۴۵ درصدی که به دست آوردیم، ۴۵ درصدِ نیروی قبلی هست(قبل از این که نصف یکی رو به یکی دیگه اضافه کنیم). یعنی حدودا نصفِ قبلی هست، خب در این صورت مسلما کاهش رو ما داریم، و اون کاهش ۵۵ درصد هست چون اختلاف ۱۰۰ و ۴۵، می شه ۵۵
زینب مقدم
1 ماه پیش
سلام کوثر جان مرسی از توضیحت❤️ عالی🙌
باران مشاقی
2 ماه پیش
چرا استاد عدد k رو تو معادله نزاشت؟
باران مشاقی
2 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
مهسا دهاقین
2 ماه پیش
من اینجا نفهیدم چجوری محاسبات اخرش انجام شد؟
z z
1 ماه پیش
سلام چون روی سوال گفته چند برابر شده بنابراین منظورش نیروی 2 برنیروی 1 است بعد استاد همونطور که شکلش رو هم کشیده بار یک وبار دو که یکی منفی است یکی مثبت ولی ما تو فرمول منفی رو در نظر نمی گیریم مگه بار با نیرو رابطه مستقیم نداره پس نیروی 2 که بار هردوتاش یک است با بدون در نظر نگرفتن منفی بعد تو فرمول جاگذاری کردیم بعد نیروی اول که بار هاش 2 بود در پایین جاگذاری شد بعد فاصله رو هم خودش گفته وجاگذاری می کنیم وبه توان دو می کنیم که دوربا دور ونزدیک با نزذیک می کنیم که rبه توان دو یکی تو صورت ویکی تو مخرج قرار میکیره وباهم خط می خورن وجواب نهایی یعنی1بدست میاد
آموزش ویدیویی تست مسائل قانون کولن فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)