پریناز نصیری
1 هفته پیش
جواب چی یادگرفتی نباید بجای sin کسینوس باشه با زاویه متقابل اگه بریم sin9+a باید باشه که تبدیل میشه به cosa.
محدثه باشتنی
2 هفته پیش
الان میشه این سوال رو به روش تناسب حل کرد؟
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
ولی بعید میدونم تناسب مناسب باشه برای این سوال
محدثه باشتنی
2 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی چرا؟ میشه بی زحمت توضیح بدین ؟
محمد صادق بهرمند
3 هفته پیش
میشه بگید سینوس و کسینوس چ اعدادی رو باید بلد باشیم ک توی کنکور گیر نیوفتیم؟
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 ۳۷ و ۵۳ رو هم بطور تقریبی بلد باش
علیرضا صفایی
4 هفته پیش
تو حذفیات جدید کنکوری که اومده،بحث تجزیه بردار و این چیزا مث اینکه حذف شده آیا نیازی هست که از مطلب تست حل بشه یا خیر؟
Nima Xanabdal
1 ماه پیش
تو بین همه فصل های فیزیک این فصل رو خیلی چرت و ضعیف توضیح داد
علیرضا صفایی
4 هفته پیش
داش بد توضیح نداد که خب
Taha Rashidi
6 ماه پیش
درود این سوالو نمیشه از اون فرمول تستی اسانسور رفت؟؟
محدثه باشتنی
2 هفته پیش
سلام خیر چون پای نیروی اصطکاک در میان هست خود استاد هم اینو گفتن
Ali Fathabadi
6 ماه پیش
سلام خسته نباشید چی یاد گرفتی ها رو میشه حل کنید من از پاسخنامه چیزی نفهمیدم
Ali Fathabadi
6 ماه پیش
@Amir Hossein J دستت درد نکنه عزیزمم منم همینو بدست اوردم فقط بجای اینکه شتاب گرانشو 9.8بزارم 10 گزاشتم و سوال بعدیش هم نیروی وزن رو هم حساب کردم برای همین ی خورده گیج شدم ممنونمم
Maedeh karami
6 ماه پیش
این سوالو میشه با روش تشریحی حل کنید؟
Maedeh karami
6 ماه پیش
@نازنین فاطمه شعبانی مرسی
فاطمه کریمیان
6 ماه پیش
یاد گرفتی اول قسمت ج متوجه نمیشم میشه توضیح بدید
Amir Hossein J
6 ماه پیش
سلام. نیروی کشش نخ از طرف نخ به جسم به طرف وسط نخ هستش. پس طبق قانون سوم نیوتن واکنشش میشه از طرف جسم به نخ به طرف جسم.
Ali Fathabadi
6 ماه پیش
@Amir Hossein J سلام هردو سوال چی یادگرفتی رو میشه حل کنی ممنون من حل کردم ولی مطمعن نیستم درست باشه بیزحمت اگه میشه...
مبینا مصطفوی
6 ماه پیش
سلام جواب سواله 2 چی یاد گرفتی تو پاسخنامه نامفهومه میشه توضیح بدید؟
Ali Fathabadi
6 ماه پیش
سلامم ی سوال تو قسمت الف سوال دوم نیروی خالص برابر صفره ازطرفی هم مقاومت هوا رو داده هم اصطکاک پس نیروی خالص همون کی میکشه کی نمیزاره است تا اینجا اوکی چجوری 3600بدست اوردی؟؟
صبا نوروزپور
6 ماه پیش
@Ali Fathabadi سلام سوال 2 چی یادگرفتی قسمت ب به این صورت است : T-fk-fD=ma => T-220-380=1500*2 => T-600=3000 => T=3600N
پرنیان جهان بین
7 ماه پیش
درود بر شما..خسته نباشید ببخشید برای یادبگیریم یک قسمت (ب) نیروی کشش نخ T هست درسته؟ بعد میگیم برای اینکه نیروی کشش نخ رو حساب کنیم فرمولش میشه T=mg که جواب میشه..T=10*9/8 T=98 درسته؟
محمدجواد ظهیری اصل
1 سال پیش
سلام توی یاد بگیرم هر چی حل میکنم اشتباه در میاد میشه بگین اشتباهم کجاست
آموزش ویدیویی نیروی کشسانی طناب و تعادل فیزیک دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
روشت رو روی کاغذ بنویس و عکسش بفرست تا بگم درسته یا نه