= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Taha Rashidi
3 ماه پیش
درود مشتق این رادیکال رو میشه توضیح بدین از مشتق رادیکالی اگه حل کنیم تو صورت یک X میخواد در صورتی که استاد از این راه مشتق توان دار ک رفتن X در صورت نبود
امیرحسین کاظمان
4 ماه پیش
میشه با معادله خط حل کرد؟ y-y0=m(x-x0) y-10=2(x-4) y=2x+2 yB=8 yC=14 yB+yC=8+14=22 الان با این روش درسته؟
RezA
3 ماه پیش
سلام گلم کاملا درسته
خاطره شکری
5 ماه پیش
میشه این قسمت رو توضیح بدید؟ توضیح خطوط موازی و مورب و اینکه واسه پیدا کردن Yc. میشه از رابطه شیب هم استفاده کرد دیگه!
ریحانه زمانی
1 سال پیش
توی امتحان نهایی که نمی تونیم از قاعده ی هوپیتال استفاده کنیم، این سوال رو چطور حل کنیم؟
امیرحسین ad
1 سال پیش
سلام عرض خسته نباشید ،،اینجا ضریب دلتاس گفتیم که همانند زوایایی مثلثاتی از کمان هم مشتق میگیریم اینجا چرا نگرفتیم؟!!!
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
سلام خداقوت.از راه عادی این تست رو حل کردم ولی نمی دونم اشکال کارم کجاس ممنون میشم راه عادی وتشریحی رو توضیح بدین
مهدی غیوری
1 سال پیش
داداش ما مشتق سینوس کسینوس رو بلد نیستیم. به خاطر همین نمیشه حل کرد. مگر اینکه رشتت ریاضی باشه
حسین موسی پور
1 سال پیش
طولانی و سخت شد کافی بود شیب هر دو پیدا کنیم در واقع شیب هاشون همان مشتق در نقطه 1 بود ضرب میکردیم جواب میومد منفی 3
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
با این روش بدست نمیاد😊 قوانین مشتق رو باید دقت کنی
حسین موسی پور
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی پس چرا جواب درست در امد مشتق تابع اف یا مشتق تابع جی مگ شیب تابع اف و شیب تابع جی نیست
حسین موسی پور
1 سال پیش
خیلی عالی و ساده سخت ترش کنید ببینیم کی میبازه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
شما برای هر دو حالتش باید آماده باشید 🌷
مهدیار محسنی
2 سال پیش
سلام امکانش هست برنولی رو ی توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سلام https://www.aparat.com/v/EGjP7 این لینک رو هم حتما چک کن یه مثال خوب حل شده
مهدیار محسنی
2 سال پیش
سلام توان یک شیشم چه جوری حساب شده؟
مهدیار محسنی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی امکانش هست به صورت ویس توضیح بدید ممنونم
مهدیار محسنی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی توان یک سوم ضرب در دو شده؟
عارفه دربانی
1 سال پیش
ببین وقتی دوتا رادیکال با فرجه های متفاوت در هم ضرب میشن و یکی از اون رادیکال ها بزرگتر باشه مشتق رادیکال بزرگتر که مثلا فرجه اش 3 هست میشه یک سوم و رادیکال فرجه 2 چون زیر رادیکال بزرگتر هست هردو فرجه ها در هم ضرب میشن و مشتق رادیکال کوچیکتر میشه یک شیشم
عارفه دربانی
1 سال پیش
در اصل چون پایه ها یکی هستن توان ها در هم ضرب میشن
جمع بندی تست های برگزیده(1) ریاضی جت دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷