حسین رضایی
1 ماه پیش
اینجا اسید دو فسفاته رو اضافه کنیم ؟ به جزوه؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
بله اونم فسفات داره
(1)
𝓯𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱 𝓝𝓪𝔃 𝓡𝓮𝔃𝓪𝓲
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر الان در نهایت چند ATP تولید می شود ۲تا خالص یا ۴تا استاد در قسمت بالا گفتن ۴تا الان میگن ۲تا منظورشون رو نفهمیدم میشه توضیح بدید و اینکه اگه در سوال یا تست ۲تا گفت درست بگیریم یا ۴تا
(1)
زهرا احمدی
4 ماه پیش
سلام بله دقیقا سوال بنده هم هست اگر میشه پاسخ بدید
حدیث شاکری شش
3 ماه پیش
چهار تا تولید کرده. منظور استاد اینه که برایندش میشه دوتا. چون اول کاری تو شروع سلول دوتا ای تی پی از خودش مصرف کرده و در اخر کار که چهار تا ساخته دوتاش جای خالی اون دوتایی که اول استفاده کرده رو پر میکنه. دوتای دیگش به سلول اضافه میشه. دقیقا مثل سرمایه گذاریه مثلا من اول دو تومن پول دارم میرم طلا میخرم فردا میشه چهار تومن از اون چهار تومن دوتومن جای خالی پولی که اول دادمو پر میکنه دوتومن دیگه اضافه میشه به پولام. درواقع من الان چهارتومن دارم که فقط دو تومن سود کردم. امیدوارم متوجه شده باشی
(2)
حیدر مالداری
3 ماه پیش
کلا چهارتا تولید میشه ولی چون اول دوتا مصرف کرده برایندش میشه دوتا خالص -2 +4
parisan h
4 ماه پیش
استاد 48 دقیقه تدریس کرد 49 دقیقشو نفهمیدم ^^
(3)
آ اقبالی
1 ماه پیش
کجاش رو نفهمیدی تدریس بهتر از این؟
منیر بلوچ
4 ماه پیش
ترکیبات سه فسفاته مگه NADH و NAD+ دوتاشون نوکلئیک اسید نیستن، نباید سه تا فسفات داشته باشن؟
حیدر مالداری
3 ماه پیش
تو ساختار دنا و رنا هر نوکلئوتید 3 گروه فسفات داره. توی دی نوکلئوتید ها مشخص نکرده چند تا فسفات داره
(1)
رضیه زیباپسند
4 ماه پیش
استاد Nadh توی تنفس بیهوازی بود؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
هم توی هوازی نقش داره هم بی هوازی اگر هنوز براتون مبهمه بگید بیشتر توضیح بدم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
رضیه زیباپسند
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی مرسی استاد
سام اله وردی
4 ماه پیش
NADH و NAD+ جزو ترکیبات تک فسفاته قرار نمیگیرند؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
خیر
فاطمه
5 ماه پیش
اینجا استاد میگن ، فروکتوز فسفاته ناپایداره و سریعا میشکنه ، یعنی به آنزیم و عملکردش نیازی نیست و بدون حضور آنزیم و خود به خودی انجام میشه؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
بله منطقا
(1)
ادا بافقی
5 ماه پیش
سلام ببخشید برای بخش قند های فسفات دار طی گلیکولیز چرا اسید دو فسفاته رو نگفت؟!
ادا بافقی
5 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم،ببخشید چرا قند محسوب نمیشه
فاطمه سادات جلالی
5 ماه پیش
چی میشه که NADH تولید میشع از اکسایش قند؟
نرگس روایی
5 ماه پیش
قسمت قبل رو نگاه کن دوست عزیز.
رها ایلداری
5 ماه پیش
سلام ببخشیدNAD مثبت و NADH هر دوتا نوعی نوکلوتید اند؟ اگه هستند چه فرقی با هم دارن؟
نرگس روایی
5 ماه پیش
فرقشون اینه که یکیشون یه بار مثبته اون یکی خنثی با یه هیدروژن.
(1)
فرشته پرتوی
6 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷