= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه محمدزاده
2 هفته پیش
بچها من کامل متوجه شدم درس رو باقی مانده تقسیم رو نفهمیدم جواب چی یادگرفتی رو یکی کامل برام توضیح میده ممنون میشم
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
نمیخواد زیاد سختش کنید اگر نشد، بگید روی کاغذ بنویسم بفرستم
فاطمه محمدزاده
1 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی سلام ممنون میشم روی برگه برامون حل کنید چون درس ریاضی هست من با فایل صوتی متوجه نمیشم
محمد عباسی
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر باشه . این قسمت که استاد میگن چون مقسوم علیه درجه ی دو میباشد پس باقی مانده باید درجه یک باشه و از معادله ی ax+b استتفاده میکنیم ولی باز ما وقتی مقسوم علیه هامون تو اینجا 2x+1 , x-1 بود باز باقی مانده رو درجه ی یک در نظر گرفتیم و جایگذاری کردیم ( توی دستگاه اینکارو کردیم )میخواستم بپرسم چرا با اینکه مقسوم علیه هامون درجه یک بود باز باقی مانده رو هم درجه ی یک در نظر گرفتیم ؟
آیدا قدیمی
1 ماه پیش
من جواب سوال اخر رو متوجه نشدم ک چطور a,b بدست اومد از طریق دو معادله دو مجهول لطفا توضیح میدید
عصمت نوروزی
3 ماه پیش
سلام کتاب تست ریاضی مناسب کنکور باشه چی پیشنهاد میدید ؟ و کتاب تست شیمی و زیست و فیزیک معرفی کنید همگی در پاسخنامه جواب تشریحی داشته باشند تشکر
زهرا محمدی
5 ماه پیش
چرا خلاصه توضیح میدبن جوابهارو نهایی چنان خلاصه توضیح میدین که نمیفهمیم من الان ۲۰ ساله که از درس دور بودم و امیدوار بودم راحت و بی دردسر این کلاس کمک کنه لطفا جواب اخر رو واضح بزارید تا درست متوجه بشیم چند روز درگیر جواب نشیم واقعا گیج شدم ما بلد بودیم که نمیخریدیم دوره رو
(1)
4 ماه پیش
کجا رو متوجه نشدید؟ بفرمایید من توضیح بدم بهتون
محدثه قربانی
5 ماه پیش
سلام ممکنه این قسمت اخر و که a,bرو پیدا میکنه رو با دو معادله دو مجهول رو یکی توضیح بده رو کاغذ ؟؟؟ من هرکاری میکنم جواب درست در نمیاد
محمد صادق بهرمند
5 ماه پیش
جواب چی یادگرفتیم میشه گزینه 1 و ایکس میشه دو ک توش جای گذاری میکنیم میشه یک؟ اگر اشتباهه لطفا توضیح بدید با ویس بفهمم لطف بزرگی میکنید
(1)
BTMN
6 ماه پیش
روش دوم استاد که هرجا x² دیدیم بزاریم 5x-2- من با این روش رفتم ولی آخرسر جوابم عدد نیومد ، معادله اومد مشکل چیه؟؟!
معصومه قمری
6 ماه پیش
چرا استاد این دستگاه رو حل نمیکنن؟ من ۱۰ دقیقه داشتم بهش فکر میکردم و متوجه نشدم چطور حل شده گفتم بیام ویدیوشو ببینم دوباره، دیدم استاد هم حل نکردن و سوال برام مبهم موند.
(1)
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷