= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا شیراوند
8 ماه پیش
این سوال دوم تمرین یاد بگیریم 2 هست. لطفاً توضیح بدید. اصلاً متوجه نمیشم چرا اینطوری حل شده
(1)
(1)
(1)
آیلار ایمانپور
10 ماه پیش
حالا دو تست اخر استاد نکگفته یکیتون اگه بلدین روی برگه بنویسین و ویس توضیح بدین خب
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
اگر ویدیوی تستی قرار داده نشده، حتما به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷 خواستید عکس سوال رو هم اینجا کامنت کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
الهه نوید
10 ماه پیش
2 تست اخر چرا ویدیو نداره؟
زینب مقدم
10 ماه پیش
سلام الهه جان به پشتیبانی(گفتگوی آنلاین) پیام بده پیگیری کنن💚
خدا بزرگه :)
11 ماه پیش
من 17 رو جا به جا نکردم و همون +17 رو توی صورت نوشتم. جواب شد گزینه ی 3!! استاد با -17 رفتن شد گزینه ی 1 :|||
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
نمیشه ایکس و ایگرگ و عدد ثابت(یعنی c ) همشون باید یک سمت باشن
الهه پیران
1 سال پیش
سلام جواب دو تا تست اخری رو از کجا پیدا کنم ؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ویدیویی ازشون موجود نیست به پستیبانی اطلاع بدین
عسل عسلی
1 سال پیش
سلام دوستان اینجا چرا شیب هر کدوم رو به این صورت دراورده مگه شیب نمیشه نسبت y به x
مهشید خوبان
2 سال پیش
چرا ایکس میشه 3 من هرچی حساب میکنم میشه 3-
فاطمه بخشی پور
2 سال پیش
فاطمه سلطانی
8 ماه پیش
عکس سوالام بفرس
(1)