تست 3

4.9/5
(348 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

تعیین علامت

تعیین علامت عبارات چندجمله‌ای
تعیین علامت عبارات چندجمله‌ای

`01:01

1 تمرین

تعیین علامت عبارات گویا
تعیین علامت عبارات گویا

`00:40

1 تمرین

50 ساعت تدریس کاملا رایگان زیست برای دریافت ویدیو ها شماره ت رو وارد کن
سوالات دیگران

از اونجایی که نا منفی میخواد چرا عدد یک حساب نیست اونم خب نامنفیه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سام عالمی | آکادمی امروز

سام عالمی

4 ماه پیش

من متوجه نشدم ایکس هارو در هم ضرب کنیم بلاخره یا جمع؟

Tara :) | آکادمی امروز

Tara :)

4 ماه پیش

سلام وقت بخیر با توجه ب علامت بین پرانتز ها که بیشتر مواقع همون ضربه که توان های x هایی ک داریم باهم جمع میشن

میشه یه خورده درمورد ریشه مضاعف توضیح بدید؟

ریشه مضاعف همون ریشه ی تکراریه

سلام اوکیه؟؟

توی نمودار نشون میده که ریشه 1 مضاعف نیست پس چرا ما 1 رو مضاعف کردیم

Tara :) | آکادمی امروز

Tara :)

4 ماه پیش

سلام وقت بخیر چون بعدا ک با پرانتز بعدیش ضرب کردن کلا دو تا x-1 به وجود اومد پس دو تا یکسان میشه مضاعف

Zahra R.Z | آکادمی امروز

Zahra R.Z

9 ماه پیش

وقتی قراره تابع نامنفی باشه یعنی جاهایی که صفر یا مثبته پس چرا جواب [4و2] اجتماع با {1} نمیشه؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

9 ماه پیش

بله عدد ۱ هم میتونه باشه

(1)

شِکفته . | آکادمی امروز

شِکفته .

3 ماه پیش

خب عزیزم وقتی سوال یک بازه ی نامنفی خواسته شما نمیتونی فقط یک عدد رو در نظر بگیری، باید یک بازه ی نامنفی رو در نظر بگیری. بازه ی نامنفی هم میشه از 2 تا 4 . حالا چون نامنفی خواسته یعنی مثبت یا 0 پس میتونیم خودِ 2 و 4 (که ریشه ها هستن وعبارت رو 0 میکنن)رو درنظر بگیریم بازهم اگر نفهمیدی این وویس رو گوش کن : https://emrooz.ir/cbgstbc-1297?comment_id=705248#comment-705248

اینجا که سه ریشه مضاعفه از کجا معلوم توان دو بوده شاید توان 4 یا 6 و....بود

Zahra R.Z | آکادمی امروز

Zahra R.Z

9 ماه پیش

چون اینجا هدف فقط تشخیص ریشه زوج(یا مضاعفه) و نیازی به تعیین دقیق نیست

فاطمه حسینی | آکادمی امروز

فاطمه حسینی

11 ماه پیش

جالب بود ولی پیچیده بود😵‍💫

هر جا رو متوجه نشدید،کامنت کنید که توضیح داده بشه 🌷 (لطفا ریپلای نکنید 🌷)

کلا تست شماره 3را نفهمیدم

(1)

سلام میشه این توضیح بدید

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

🫀 Mobina | آکادمی امروز

🫀 Mobina

1 سال پیش

درود میشه یه دور دیگه سوال توضیح بدید؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

چرا توی این قسمت علامت های عددها رو منفی گذاشته

جواب به صورت صوتی می باشد:)

آقا یه سوال توی خود اون نموداریکه بهمون داده از بازه یک تا دو مثبته . چرا جواب شد از تو تا چهار؟ اصا بازه تو تا چهار تو نمودار منفیه!!

دقت کن این نموداری که داده،مال آف ایکس هست اما اون تابع نهایی که از ما خواسته مشخص کنیم در چه بازه ای نام منفیه،یه چیز دیگست.... دوباره ویدیو رو با دقت نگاه کن بازم نفهمیدی بگو بیشتر توضیح میدم

(1)

نمیشه راه ساده رو بگین احساس میکنم داریم لقمه دور دهن مون می چرخونیم و اینکه یک سوال توی نمودار خود نمودار تو بازه یک تا ۲ توی قسمت مثبت باز این همه ما پیچوندیم و به ۲ و ۴ رسیدیم من اصلا نفهمیدم

اینجا روی سوال بازه a تا b باز هست که شامل خود a و b نمیشه استاد خودشونم گفتن که طراح خود a و b رو از ما نخواسته پس چرا با این حال ما a و b رو جزو بازه حساب کردیم و b رو 4 و a رو 2 در نظر گرفتیم

با سلام اینجا درسته که طراح a و b رو درون () قرار داده ولی این به این معنی نیست که پرانتز نشونه ی بازه بودن باشه و a و b رو حساب نکنیم.(به علاوه اینکه طراح هیچوقت خودش معلوم نمیکنه چیزی که میخواد بازه هست یا بسته،پرانتز صرفا یک مثال شماتیک از فاصله دو عدده که درونش بیان میشه و باز یا بسته بودنش رو باید خودمون تعیین کنیم) و درسته که طراح خود a و b رو نخواسته ولی چون اختلافشون رو خواسته باید عدد هردو رو بدست بیاریم امیدوارم نونسته باشم کمکتون کنم

:)  )  | آکادمی امروز

:) )

1 سال پیش

چرا درجه ۴؟ مگه نگفتیم واسه پیدا کردن درجه باید در هم ضرب کنیم خب میشه درجه ۲...

Tara :) | آکادمی امروز

Tara :)

4 ماه پیش

سلام وقت بخیر خب توان x های داخل پرانتز باهم جمع میشن دیگ که در کل میشه ۴