تست 5

4.9/5
(341 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

تعیین علامت

تعیین علامت عبارات چندجمله‌ای
تعیین علامت عبارات چندجمله‌ای

`01:01

1 تمرین

تعیین علامت عبارات گویا
تعیین علامت عبارات گویا

`00:40

1 تمرین

50 ساعت تدریس کاملا رایگان زیست برای دریافت ویدیو ها شماره ت رو وارد کن
سوالات دیگران

من عدد گذاشتم به دست آوردم غلطه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سحر قربانی | آکادمی امروز

سحر قربانی

1 سال پیش

سلام لطفاً این سوال رو توضیح بدید

جواب به صورت صوتی می باشد:)

فاکتور گیری این عبارت استاد چرا نوشت منفی4

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام چرا استاد تو این قسمت x به توان 2 که قبل عبارت مزدوج بود رو حل نکرد؟ یعنی منظورم اینه اون قسمت چی شد؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

سلام x به توان ۲ همه جا مثبته و تو تعیین علامت تغییری ایجاد نمیکنه فقط باید این که تو کجا صفر میشه رو لحاظ کنیم

(1)

شِکفته . | آکادمی امروز

شِکفته .

3 ماه پیش

سلام عزیزم عبارت اینطوری بود : ( X-4) - (X-4)Xبه توان2 استاد از X-4 فاکتور گرفتن. اینطوری شد : ( X2 - 1) (X-4) و بعد این دوتا پرانتز رو تعیین علامت کردن. درواقع X2 (X به توان دو) هم حساب شد .

Reyhan V | آکادمی امروز

Reyhan V

1 سال پیش

اینو توضیح میدین برام

جواب به صورت صوتی می باشد:)

Reyhan V | آکادمی امروز

Reyhan V

1 سال پیش

چرا بازه ی ۱تا۴؟ میشه توضیح بدین

جواب به صورت صوتی می باشد:)

Reyhan V | آکادمی امروز

Reyhan V

1 سال پیش

@سید محمد متین رشادی خیلی ممنون. یه سوال، چون تستایی ک توکنکور میاد با چیزی ک توکتاب درسی میخونیم خیلی تفاوت داره من اگه تدریسای استادو همشو نگاه کنم تستاشم چندبار حل کنم دیگه کتابو برا کنکور نخونم کافیه میتونم درصد خوبی بیارم فقط واسه ریاضی بقیه درسا ک کتاب خیلی مهمه حتما میخونمش

@Reyhan V خواهش میکنم کتاب درسی نیازی نیست ولی تا میتونید از منابع مختلف،تست بزنید

Reyhan V | آکادمی امروز

Reyhan V

1 سال پیش

این سوالایی ک استاد برا ریاضی حل میکنن ازکنکور هم بوده یا فقط ازمونای ازمایشی؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

بچه ها شما هم اینجورین که اینجا میفهمین ولی موقعه حل کردن عین آهو تو گل گیر میکنین🥀

متاسفانه درست میگید تنها راهش هم تمرین و تست زیاده ... و یادگیری مفهومی،نه صرفا حفظ کردن

من یه طور دیگه فاکتور گرفتم و تعیین علامتم یه چیز دیگه شد

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

عکس راه حلت رو بفرست بررسیش کنیم با هم💚

@زینب مقدم جواب به صورت صوتی می باشد:)

چرا بازه ای که بدست میاد یکیش a هست یکی b? من اینو متوجه نشدم لطفا توضیح بدید.

NAFAS ‌ | آکادمی امروز

NAFAS ‌

2 سال پیش

روش شما اگه به جواب درست برسه میتونی ازش استفاده کنی ولی از نظر من فاکتورگیری ساده تره

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

2 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

 ماها " | آکادمی امروز

ماها "

2 سال پیش

سلام🧡همیشه طوری میدن که بتونیم با دسته بندی و ... تجزیه کنیم؟اگه تجزیه نشد چی🤕

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

2 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

استاد این تیکه اخر دوایکس به توان ۲ منفی ۸ به علاوه ۶ رو چطور بدست اوردن؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام میشه یکی اینو واسم حل کنه

جواب به صورت صوتی می باشد:)

میشه این قسمت را توضیح بدید چجوری از x-4 فاکتور گرفت؟

دینا جلالی | آکادمی امروز

دینا جلالی

2 سال پیش

در قسمت بالاتر دو به دو حساب کردند یعنی از یک x2 فاکتور گرفتند و در قسمت بعدشx+4- رو به صورت x-4 هم میتوان نوشت و چون x-4 در هر دو طرف حضور داشت دیگه ضرب نکردیم و مستقیما فاکتور گرفت و در ادامه هرچه باقی مانده بود رو نوشت

یاسین اونق | آکادمی امروز

یاسین اونق

2 سال پیش

در قسمت بالاتر دو به دو حساب کردند یعنی از یک x2 فاکتور گرفتند و در قسمت بعدشx+4- رو به صورت x-4 هم میتوان نوشت و چون x-4 در هر دو طرف حضور داشت دیگه ضرب نکردیم و مستقیما فاکتور گرفت و در ادامه هرچه باقی مانده بود رو نوشت