یادبگیریم3:بررسی نمودارهای y=asinbx+c , y=acosbx+c
4.9/5
(182 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
علی رضاییان
1 سال پیش
ببخشید بهترین منبع بعد از خیلی سبز جامع چیه؟؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
خیلی سبز نردبان خیلی خوبه
علی رضاییان
1 سال پیش
سلام ببخشید چرا استاد سوالات کنکور داخل جزوه رو حل نمی کنند یا فقط برای من مشکل داره؟؟
زهرا باقری
2 سال پیش
سلام وقت بخیر cاز روی نمودار چطور باید تشخیصش بدیم؟
زهرا باقری
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی بله ممنون متوجه شدم 👌🌹
فاطمه قدرتی
2 سال پیش
سلام توی این تمرین مگه اورجینال کسینوس نیست ! چون قله ش روی نمودار y پس باید bمثبت باشه کلی منفی گرفته تو جواب
☘︎ Dm
2 سال پیش
برای چی یاد گرفتی دوم اصلا از کجا باید بفهمیم که نمودار سینوسه یا کسینوس؟
دنیا منصوری
2 سال پیش
سلام اگه روی محور y ها قله یا دره داشت نمودار کسینوسیه اما اگر محور y ها رو صعودی یا نزولی قطع کنه نمودار سینوسیه
امیرعباس صفاریون
3 سال پیش
سلام سوال دوم چی یاد بگیریم رو نمیفهمم توضیح بدین بیزحمت
محمدحسین جعفربگلو
3 سال پیش
سلام منفی یک دوم رو میشه بگید چطور بدست اومد
نرگس ولی
3 سال پیش
سلام کسینوس چهار پی سوم میشه کسینوس سه پی سوم باضافه پی سوم یعنی کسینوس پی باضافه پی سوم که از همینجا بدست میاد منفی کسینوس پی سوم و میشه منفی یک دوم
Mahsa Khashei
3 سال پیش
@نرگس ولی سلام ببخشید ی سوال داشتم سه پی سوم به علاوه پی سوم خب میشه کسینوس پی سوم چجوری منفی ½ شد چرا مثبت نشد ؟ متوجه نشدم من این منفی رو
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اینکه چرا اینطوری میشه،استاد مفصل تر در یادبگیریم های مربوطه توضیح دادن