زینب محمودی
1 ماه پیش
سلام ببخشید من میخوام جمع بندی کامل رو واسه امتحان های نوبت دوم رو بکنم میرسیم همه رو بگیم. وبخونیم.؟ از فصل دومم امتحان مسترم دارم چطوری اونو پیدا کنم.؟
سمیه جعفری
6 ماه پیش
اقای رشادی شما پزشکی میخونین؟ از اول با این اکادمی تمرین کردین ؟الان این درس رایگان بخشی از دوره پزشکیتو هس؟ یعنی برا هرمبحث همینجور ک ۸ یا ۹ تست استاد حل میکنه کافیه؟
نازنین الوفته
4 ماه پیش
به نظر من آرهه کافیه ولی در کنارش تلاش مستمر خودتون هم لازمه
خیزران فیضی
7 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ویدیو من باز نمیشه
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
سلام برا من که اوکیه به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
آیسان احمدیان
10 ماه پیش
استاد میشه این سوالو توضیح بدید تو اون قسمت که هایلایت کردم از کجا میفهمیم که هر مول کریپتون ۷۲ مول ذره ی باردار داره؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر ۳۶ تا پروتون داره و ۳۶ تا الکترون که مجموعا میشه ۷۲ ذره باردار 🌷
(1)
پارلا همت جو
10 ماه پیش
استوکیومتری چیه؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
استوکیومتری (Stoichiometry) به بخشی از علم شیمی گفته میشود که به محاسبه نسبتهای کمی بین مواد شرکتکننده در یک واکنش شیمیایی میپردازد. بهطور سادهتر، استوکیومتری مشخص میکند چه مقدار از هر ماده (واکنشدهنده یا فرآورده) در یک واکنش شیمیایی لازم است یا تولید میشود
محمدرضا عطارد
11 ماه پیش
جزوه ای که ۲۲ سوال ص/غ دارد چگونه می توانم تهیه کنم ؟
امیر حسین لطفی
9 ماه پیش
از طریق خود سایت ولی در بخش غیر رایگان که در اصل رابگانه
Y A
11 ماه پیش
جدول تناوبی رو باید تا کدوم عنصر حفظ باشیم !!
(2)
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
ولی من پیشنهاد میکنم قواعد جدول رو که استاد تدریس کردن کلن حفظ باشید حتی بعد از عنصر ۳۶ رو
(1)
ابوالفضل رحمانی
3 ماه پیش
بعضی از معلمان میگن تا کجا برای امتحان حفظ باشیم
اعظم قربانی
11 ماه پیش
سلام دوستان یادبگیریم ک در آخر تست ها هست از کجا میتونم پاسخنامه همراه با راه حلش رو پیداکنم
(1)
(2)
مائده حسنی
11 ماه پیش
سلام ببخشید چرا اینجا پروتون به علاوه ۳شده مگه سه الکترون از دست نداده یا چیزه کلا طراح اشتباه کرده؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام وقت بخیر ممنون میشم از پاسخنامه هم عکس بدید 🌷 ریپلای نباشه🌷
مائده حسنی
1 سال پیش
سلام ببخشید ایجا کسی پزشک هست ببخشید میدونم این یه سوال غیر درسی است اما گاهی اوقات خیلی وسواس میشم میخواهم باهاش صحبت کنم تا کل دوره رو نخریدم
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام مشکلی نیست سوالتون رو بپرسید تا جایی که بتونیم راهنمایی میکنیم🌷 لطفا سوالاتتون رو در قالب کامنت مجزا بپرسید و ریپلای نکنید 🌷 چون ریپلای ها فیلتر میشن و ممکنه از قلم بیفتن
پرهام فتحعلی پور
1 سال پیش
دوستان یه پشتیبانان عزیز یه سوال ؟! چرا فصل سه نیست ؟! من هر چه قدر گشتم فصل سه رو پیدا نکردم دوستان یه راهنمایی بکنید 😄
امیر حسین لطفی
9 ماه پیش
تا فصل دو رایگانه باید به طور کامل تهیه کنی دوره رو
ابوالفضل رحمانی
3 ماه پیش
ابوالفضل رحمانی
3 ماه پیش
عالیه