تست6

4.8/5
(547 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با عناصر و جدول تناوبی

تشکیل عناصر
تشکیل عناصر

`01:21

1 تمرین

آشنایی با ایزوتوپ (هم مکان)
آشنایی با ایزوتوپ (هم مکان)

`01:19

2 تمرین

آشنایی با برخی رادیوایزوتوپ ها
آشنایی با برخی رادیوایزوتوپ ها

`00:42

1 تمرین

سوالات دیگران

این چطوری شده ۱۶/۴؟

من تست رو متوجه شدم ولی توی ضرب کردنش مشکل دارم ، چهار به روی ۱۰ چطوری ضربدر ۴۱ شد ۱۶/۴ ؟ ( چطور باید این مدل ها رو در هم ضرب کرد )

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام وقتتون بخیر این قسمت ۱/۴pاز کجا میاااااد؟؟ 0/4p+16/4=43_p تو این قسمت با؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

تو سوال گفته xرو محاسبه کنید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام چرا استاد در۰.۴ ضرب کردن؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

8 ماه پیش

اوکی شد عزیزم؟

4درصد از کجا اومد بعدنوترون به اضافه الکترون چطور 41شد

میشه بگین نوترون به اضافه الکترون چجوری ۴۱ شد؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی سلام الکترون از پروتون به اندازه مقدار بار کمتره یا همیشه دوتا کمتره؟ربطی به مثبت یا منفی بودن بار داره؟!

16/4 چجوری بدست اومد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چرا استاد اینجا گفت الکترون دو تا کمتره

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

من متوجه نشدم ۱۹ رو از کجا اوردن و چطور حساب کردن . ممنون میشم توضیح بدین

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

ترنم صادقی | آکادمی امروز

ترنم صادقی

9 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی ممنون از توضیح تون

rozhin . | آکادمی امروز

rozhin .

11 ماه پیش

در حالتی که دو تا الکترون گرفتم عددجرمیش 43عه حالا برا اینکه خنثی بشه باید اون دو تا الکترون رو بهش برگردونم که میشه 45 چرا استاد گفتن 41؟

ببین اطلاعات سوال درباره یون ایکس هست (نه اتم ایکس خنثی) یعنی شما اول باید داده های سوال رو برای یون دو بار مثبت در نظر بگیری قبول داری که در یون دو بار مثبت الکترون دو تا از پروتون کمتره؟ پس برای اون قسمت e+n داخل پرانتز، شما مجازی بجای e بنویسی pمنهای دو یعنی میشه p-2+n که میشه ۴۱

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

11 ماه پیش

سخت شد

(1)

هر جا نفهمیدید بگید توضیح بدم 🌷

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

11 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی من که کلا با یه روش دیگه رفتم والعا کلا هنگ کردم

مائده حسنی | آکادمی امروز

مائده حسنی

11 ماه پیش

این نوترون به علاوه الکترون چطور مساوی میشه ۴۱ آره ۴۳ منهای ۲ میشه ۴۱ اما مگه این قانون برای الکترون نبود نوترون هم از اختلاف عدد جرمی و اتمی به دست میاد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام

سلام بنظر من اینطوری راحت تر حل میشه

سلام درست نوشتید راه استاد یمقدار خلاصه تر بود