سیده مبینا حسینی
10 ماه پیش
الان ما باید یون حاوی تکنسیم رو از یون تکنسیم جدا در نظر بگیریم؟ فرقشون چیه؟
نرگس یاراحمدی
10 ماه پیش
سلام خسته نباشید تو جزوهها چند سوال تمرینی گذاشته جوابشون کجاست جواب دارن
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام عکسش رو بفرستید ببینم کجای جزوه رو میگید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
𝑀𝑜ℎ𝑎𝑚𝑚𝑎𝑑𝐴𝑚𝑖𝑛 𝑴𝒂𝒉𝒅𝒊
1 سال پیش
گزینه ب باید غلط باشه واکنشگاه هسته ای نخوندیم ک هم در اورانیوم و هم در تکنسیوم این گزینه درست باشه
(2)
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 سال پیش
سلام اینجا گزینه ی ۴ و ۷ رو اشتباه گرفته الان سوالم اینه جدول تناوبی امروزی بر چه اساسی طبقه بندی شدن؟؟
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 سال پیش
سلام ببخشید این چرا نشد ۳؟ اگه طبق مفهومی هم بریم خب جرم اولیه مون۲۴ هست بعد نصفش میشه ۱۲ بعدم میشه ۶ بعدم میشه ۳.. در واقع سه نیمه عمره که باقی مانده میشه، ۳.. اگرم طبق فرمول بریم بازم میشه ۳...
زینب سمیعی
1 سال پیش
سلام . دوستان من جواب تمرین یادبگیریم 7 رو دراوردم گزینه دو اما جواب زده گزینه 1 . ممنون میشم بگید چه جوری
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام عکس سوال رو با پاسخنامه برام بفرستید
زهرا حبیبی
1 سال پیش
مورد الف نمیشد بگیم چون یون تکنسیم توی تصویر برداری کاربرد داره و صورت سوال در مورد تکنسیم خنثی هست اشتباهه؟ اخه توی این مورد گفته خودش کاربرد داره نه یونش
راحله بیگی
2 سال پیش
سلام وقت بخیر من این سوال که نمونه اش هم تو جزوه مثل همون رفتم اما درست در نیومد
Yalda Sndgl
2 سال پیش
من تنها کسی هستم که سوال 5 تو جزوه نداره!!؟؟؟
(4)
زینب مقدم
2 سال پیش
سلام یلدا جان به پشتیبانی (گفتگوی آنلاین) پیام بده پیگیری کنن💚
Yalda Sndgl
2 سال پیش
@زینب مقدم سلام عزیزم حتما=)
(2)
شهرزاد مهاجری
2 سال پیش
منم ندارمش
(1)
K .Sh
2 سال پیش
چون این تست بعدا اضافه شده برا همون نیست
(1)
حسین فلک پروری
2 سال پیش
خیر
(1)
محمد پیروت
1 سال پیش
نه برای من هم همینطوره فکر کنم اصلا نیست توی جزوه
آرمان عبدالله پور
2 سال پیش
گزینه چهار بنظر من غلطه ، چون داره میگه یه مقدار کمی رو از تکنسیم میشه انبار کرد ...... اما این عنصر هدفمند تولید و بعد مصرف میشه........کلا تست خوبی نبود
(1)
آرمان عبدالله پور
2 سال پیش
@زینب مقدم بله درسته ولی جمله کتاب با پس و پیش جمله منطقی میشه .....(یکم زیادی زوم کردم روش) ولی تست های حفظیات شیمی هیچ وقت مثل زیست دقیق نیستن ..... دمت گرم برای پاسخ کاملت
زینب مقدم
2 سال پیش
@آرمان عبدالله پور اره حفظیات شیمی تو کنکور سوالای کمی دارن و کلا ریزبینی کناره واسشون خیلی اذیت نکن خودتو✌️💚
(2)
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷