یادبگیریم11:پروتئین ها و نوکلئیک اسیدها (مولکول های زیستی نیتروژن دار)
نرگس مهدوی
2 سال پیش
دوستان توجه کنن سوال دوم به اشتباه در جوابیه صحیح زده شده اما جواب این سوال (غلط) است.
(15)
M e
2 سال پیش
@ستایش احراری بزن رو قسمت دانلود ها بعد روی دانلود جزوه ها کلیک کن اینو میاره بعد میتونی جواب چی یاد گرفتی ها رو دانلود کنی .
(4)
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@ستایش احراری دانلود ها باید بری
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@M e بچه ها این بخش کلا برای من فقله یعنی نمیتونم دانلود کنم جزوه ها رو باید چیکار کنم
M e
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی فقط جزوه فصل اولو نمیتونین دانلود کنید یا سایر جزوات فصول زیست رو؟ و حتما وقتی میرید تو بخش دانلود جزوه پایه دهم رو انتخاب کنید چون همیشه رو کنکوریه و برای قفل بودن این بخش که بعضی مواقع برا منم پیش میاد کلا از سایت خارج بشین و دوباره وارد این بهش بشید شاید مشکلتون حل بشه(مال من اینطوری حل میشه ) اگه حل نشد به پشتیبانی سایت اطلاع بدین انشالله که مشکلتون کامل حل بشه
(2)
M e
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی قشنگ معلومه تازه وارد اکادمی امروز شدین نه ؟🙂
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@M e 😂والا میشه گفت بله
(1)
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
اره اینا رو میدونم ولی شما منظور منو بد فهمیدن من میگم اصلا بخش دانلود های من بالا نمیاد!
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@M e همه این کارو کردم ولی خب درست نشد خیلی ممنونم ازت 🙂🌹
(1)
M e
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی متاسفم برای این کارم حتما به پشتیبانی، پیام بدین
M e
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی ببخشید من بدون اینکه دقت کنم مشکلتون چیه فکر کردم مث مال مشکل خودم وچندتا از دوستانم که مشکلشون مث مال من بودهستش بازم شرمنده حتما به پشتیبانی پیام بدین و موفق باشین 🌷🌷
زهرا حبیبی
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی اگه از دوره به صورت رایگان استفاده کنی فقط یادبگیریم هارو میتونی استفاده کنی و بقیه قابلیت هاشو باید دوره رو بخری تا باز بشه 😬😂ممکنه به خاطر این باشه
(1)
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@M e ن بابا این چه حرفیه
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@M e بابا شرمنده نکنین حالا مگه چی شده بله اطلاع دادم🌷
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@زهرا حبیبی ن خواهرم من دوره جامع رو گرفتم بحث اون نیست
آرش جمشیدی مقدم
1 سال پیش
@M e سلام میشه جزوه رو برام بفرستی اخه من ندارم اگه فرستادی تو ایتا بفرست @Arashjm
M e
1 سال پیش
@آرش جمشیدی مقدم سلام معذرت میخوام متاسفانه نمیشه
امیرعلی یوسفی
1 سال پیش
@زهرا حبیبی جواب یاد بگیریم ها کجاست
(1)
طاها سرمست
1 سال پیش
@امیرعلی یوسفی در جزوه که در سایت گذاشتن
ریحانه روان بد
1 سال پیش
@امیر محمد رضایی سلام...دوره رو خریداری کردین؟
امیرعلی ایرانی
2 ماه پیش
این قلیایی که میگه چیه زیاد شنیدم ولی توجه نکرده بودم تا الان
امیرعلی ایرانی
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی شرمنده داداش خیلی نویز میده
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@امیرعلی ایرانی قلیا مخالف اسیدی هست مثلا خوراکی های قلیایی مزه تلخ دارن بر عکسشون، اسید های خوراکی ترش هستند همچنین براشون ph تعریف میشه که برای اسید ها از ۰ تا ۷ هست و برای قلیا از ۷ تا ۱۴
بیتا مرادی
6 ماه پیش
اینجایی که میگه کربوکسیلCOOH میتونیم به جای OOبگیم O2
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
کیانا کریمی
6 ماه پیش
فراوان ترین مولکول زیستی غشا هم پروتئن میشه؟؟
ماهان کربلایی اسماعیلی
6 ماه پیش
اره
(1)
H. M
5 ماه پیش
خیر فراوانترین: فسفولیپیدها بزرگترین: پروتئین
فاطمه مرادی
7 ماه پیش
جانداری که در غشای آن دونوع لیپید وجود دارد توانایی تولید گلیکوژن دارند کدوم جاندار هس؟
H. M
5 ماه پیش
جانوران
ویانا عدل پرور
8 ماه پیش
مطابق با کتاب درسی آیا این جمله صحیح می باشد ؟ درباره ی بدن انسان ، به طور حتم هر مولکولی که در یاخته های زنده یافت می شود ، دارای اتم های کربن و هیدروژن است .
H. M
5 ماه پیش
خیر برای مثال آب هم در سلول یافت میشه و اتفاقا بیشترین میزان سیتوپلاسم هم از آب تشکیل شده ولی در ساختار مولکول آب ، کربن وجود ندارد
(2)
ستایش احراری
2 سال پیش
جوابیه چی یادگرفتی ها در قسمت دانلود حزوات در فایل جداگونه ای موجوده @نرگس مهدوی کدوم قسمت از سایته؟؟