یادبگیریم۵:حجمها و ظرفیتهای تنفسی
4.9/5
(313 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نرگس مهدوی
2 سال پیش
دوستان توجه کنین در زمان ۲۴:۲ برای بازدم عمیق، انقباض ماهیچه های بین دنده ای داخلی رو داریم. اینجا اشتباها نوشته شده خارجی
(46)
محمدمهدی ممی زاده
2 ماه پیش
سلام وقت بخیر در تمام بازدم و دم ها ماهیچه صاف به طور غیر مستقیم دخیل اند در بازدم جاری نیازی به ماهیچه های اسکلتی نداره و برای کشسانی که داره می تواند بازدم جاری رو انجام بده ولی باز هم اینجا ماهیچه صاف به طور غیر مستقیم دخیله درسته؟
فاضل زیبایی
5 ماه پیش
یه سوال الان این دو ظرفیتی که استاد معرفی کردن و گفتن تو کتاب نیست ولی تصویرش هس پس اگه تو امتحان و یه جایی بیاد بنویسیم یا نه؟!!؟
(1)
کوثر موسوی
2 ماه پیش
وقتی تو کتاب نیومده یعنی تو امتحان هم نمیاد🌹
جواد سرابی
6 ماه پیش
چرا انقدر دیر به دیر جواب میدید. طرف ۲ سال پیش سوال پرسیده ۳ ماه پیش جواب دادید. خب این جواب به چه دردی میخوره؟
پوریا خیره کش
5 ماه پیش
ما از شما معذرت میخوایم
جواد سرابی
6 ماه پیش
زمانی که خون بازی میشه co2 بیشتره و باید تند تند نفس کشید نه زمانی که خون اسیدی هست درسته؟
پوریا خیره کش
5 ماه پیش
رفیق co2 خاصیت اسیدی داره وقتی زیاده بلاخره باید دفع بشه چون خطرناکه و توی خون بمونه با آب واکنش میده و اسید کربنیک میسازه واسه همین تنفس بیشتر میشه تا با O2 رو برداریم و Co2 رو دفع کنیم
یاسمن اتش فشان
7 ماه پیش
هوای مرده هنگام دم خارج میشهه؟ چون استاد مین حجم جداگانه نیست و خب از اونورم مقدار هوایی که وارد میکنیم همون اندازه خالی میشه پس یه بخشیش نمیتونه جا بمونه
(1)
فاضل زیبایی
9 ماه پیش
سلام الان استاد گفتن که تو کتاب دو نوع دم و دو نوع بازدم رو معرفی کرده اما تو نمودار دم و بازدم سه نوع الان اگه از ما بپرسن باید دو نوع بگیم یا سه نوع؟!
(1)
محمدصادق نادری
9 ماه پیش
ابوالفضل کوه پیکر
9 ماه پیش
ممنون بابت اطلاع
(2)