= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه طیبی
6 ماه پیش
اگر از لفظ بیشتر استفاده نکنه غلط میشه؟ مثلاً بگه دیواره ی پیش معده دندانه های دارد که به خرد شدن مواد غذایی کمک میکنه .
فاطمه طیبی
6 ماه پیش
طبق گفته ی استاد که قطر روده اول زیاد میشه بعد کم میشه بعد زیاد میشه یعنی این زیاد میشه یه آخری مربوط به راست روده هست؟ راست روده هم جز روده هست یا جدا هست؟
فاطمه طیبی
6 ماه پیش
طبق گفته ی استاد میشه گفت؟ «درون بزاق ملخ همانند بزاق انسان ها آنزیم آمیلاز وجود داره»
فاطمه طیبی
6 ماه پیش
دندان ها در انسان جز اندام های مرتبط با لوله یی گوارشی هستن؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
در سطح کنکور ، خیر
فاطمه طیبی
6 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر 🌼 ملخ در کل چند تا آرواره داره؟ میشه گفت دو تا داره؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام کتاب فقط گفته آرواره ها تعدادش رو نمیپرسند
Ayla ....
9 ماه پیش
تو ازمون ازمایشیها بیشتر ازمتن این قسمت از شکل سوال میدن ولی نکات شکل به اندازه کافی نبود
(2)
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
کدوم شکل ؟ (ریپلای نباشه 🌷)
Ayla ....
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی شکل ملخ
آیسان احمدیان
9 ماه پیش
کیسه های معده بعد پیش معده و قبل معده قرار دارند چجوری غذا به کیسه ها وارد نمیشه و معده وارد میشه.طبیعتا اول به کیسه ها وارد میشه بعد معده
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
کیسه های معده اطراف مجرای اصلی عبور غذا قرار گرفتن و احاطش کردن اینطور نیست که بخشی از مسیر عبور غذا خود پیش معده باشه یکبار دیگه به شکل دقت کنید 🌷
(2)
z z
9 ماه پیش
سلام ببخشید استاد گفتند که ملخ تنها جانوری است که انزیم ها از قسمت های جلوتر به قسمت های قبلی می رود اخه استاد برای پرنده در یادبگیریم بعدی گفتند که سمت سر میشه جلو سمت مخرج عقب اون وقت بررای ملخ میشه قسمت های عقب تر انزیم هایشان به قسمت های قبلی یا جلوتر می ریزند میشه توضیح بدید ؟؟ ممنون
محمود طاهری
9 ماه پیش
سلام ؛ ببخشید ، استاد بام رفیع گفتن که قبل از ورود غذا به لوله گوارش در ملخ بزاق ( با آمیلاز بزاقی ) با غذا آمیخته میشود و گوارش شیمیایی آغاز می شود ؛ من الان درست متوجه نشدم که این لفظ « آمیلاز بزاقی » برای کنکوری های سال ۱۴۰۶ میاد یا نه ؟
z z
9 ماه پیش
سلام ببخشید استاد گفتند که غدد بنا گوشی... در خارج دهان است در انسان ؟؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
سلام در انسان، غدد گوارشی بزرگ مثل بناگوشی رو خارج از دهان در نظر میگیریم
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
چند خارج از لوله گوارش هست پس نمیتونه داخل دهان باشه غده بناگوشی
z z
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ببخشید ایا جز مرتبط با دستگاه گوارش بودن می تونه دلیل این باشه که نمی تونه در اندام های داخل لوله گوارش باشد؟؟
ریحانه بیگلری
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی آخه هم توی اینترنت هم تدریس یکسری از معلم ها همهی غده های بزاقی (چه اون سه جفت غده ی بزرگ و چه غده های کوچک بزاقی) خارج لوله درنظر میگیرن الان کدومش درسته؟؟
ام البنین عسگرزاده
10 ماه پیش
سلام نکات شکلی ملخ رو کجا گفتید؟!
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷