= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ستاره مینایی
5 ماه پیش
سلام چرا 9 رو باید ضرب در 0 یا 18 رو ضرب در 1 کنیم؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سلام در ویس توضیح دادم 🌷
سمانه شیدایی
5 ماه پیش
اول لایه ظرفیتش رو مینویسیم 1s²/2s²2p⁶/3s²3p⁶3d⁵/4s²4p¹ در اولین قسمت ازمون خواسته L=1 رو بنوسیم L=1همون p در لایه ظرفیت همه p هارو جمع کنیم میشه ۱۳ در دومین قسمت n=3 وL=2 L=2همون d میگیم که تو لایه سوم d =5 پس جواب نهایی ۱۳ و ۵
(1)
(1)
علی دادگر
6 ماه پیش
سلام میشه جواب سوال چی یاد گرفتی رو بگید
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام تطبیق با پاسخنامه بدهید اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
حدیثه عابدینی
6 ماه پیش
سلام وقت بخیر. اینجا استاد از اون فرمول که برای ال هست استفاده نکردن یعنی همه جا جواب نیست یا تحت شرایطی هست؟
(1)
حسین سعادت یار
7 ماه پیش
سلام به نظرم استاد این قسمت که گفت n=5 زیر لایه هارو اشتباه گفتن درست میگم؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
سلام بله اشتباهی گفتن ۴s و ...
reza pasha
8 ماه پیش
نمیدنم چرا درس به این سادگی رو چرا سخت و پیچیده کرده این
(1)
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
هر جا رو متوجه نشدی بگو توضیح بدم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
یاسمن واحدیان
9 ماه پیش
این بخشو اصلا متوجه نمیشم کسی میتونه توضیح بده؟ 4+1 چطور شد 4p یا اینکه 3+2 چطور شد 3d
مریم شجاعی
9 ماه پیش
سوالی که تو دقیقه ی ۱۸ حل شد رو نمیفهمم (مجموع اعداد کوانتومی فرعی الکترون ها کدام است)
ملیکا شفیع پور
9 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
چیزی که در عکس نوشتید، جا خالی درست پر شده