یادبگیریم6:تعیین ردیف و گروه در جدول تناوبی
4.8/5
(402 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا چهلسر
2 ماه پیش
سلام چرا استاد در تست آخر درس ۳ آرایش الکترونی واعداد کوانتومی گفتن اتم Aنمی تونه به dختم بشه
BTMN
4 ماه پیش
برای رسم آرایش الکترونی یون ها اول ساده رسم میکنیم و بعد به اندازه بار نوشته شده اضافه یا کم میکنیم؟ مثلا توی درسای قبلی وقتی یون ۳بار مثبت رسم میکردیم بعد رسم ساده ۳تا از اخرین زیرلایه کم میکردیم ولی اینجا بعد از ساده رسم کردن به یون ۳تا الکترون میدیم تا خنثی شه الان کدوم راه درسته؟؟!؟
دانیال قاسمی
5 ماه پیش
ردیف 4 گروه 13 میشه
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
دانیال قاسمی
5 ماه پیش
استاد چرا سه بار مثبت رو به الکترون های x اضافه کردید مگه نباید کمش کنیم.
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
(1)
(1)
سمیه جعفری
6 ماه پیش
الان دوره ۴ و گروه ۱۶ میشه اکسیژن خب اکسیژن مگ ب ۳pبتوان ۴ ختم نمیشه؟ لطفا جواب بدین
فاطمه طیبی
7 ماه پیش
سلام ببخشید مگه این طوری نیست که اگه. بار ما مثبت بود از آخرین زیر لایه به تعداد بار ،از الکترون هامون کم میکردیم؟ و اگر منفی بود به تعداد بار به آخرین زیر لایه اضافه می کردیم؟
(1)
فاطمه/نهال بیات
1 ماه پیش
چون میخوایم خنثی درش بیاریم. در واقع مثل یه عددی بوده و بعد گفته با کم کردن سه تا الکترون فلان قدر شده.