= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مهدی حاجی زاده
2 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر .مگر جرم مولی واحدش بر حسب گرم نیست چرا گزینه ۳ که استاد فرمودند واحدش درست است نوشته g.mol^-1
پارسا مفخمی
8 ماه پیش
سوال 1 تمرین: کدام گزینه درست است؟ 1)نماد الکترون به صورت −١۰e است. 2)نماد پروتون به صورت ١١p است و جرم یک پروتون کمی بیشتر از جرم یک نوترون است. 3)مقدار بار الکتریکی یک الکترون با مقدار بار الکتریکی یک پروتون برابر است. 4)جرم یک الکترون ۰/۰۰۰۲ جرم یک پروتون است. چجوری گزینه 3 درسته وقتس بار الکترون -1 ولی بار پروتون 1
محمد گنجی
7 ماه پیش
مقدار بار یکیه حالا اون منفی بارش اون مثبته ربطی نداره
کیانوش نقشبندی
9 ماه پیش
درود، بفرمایید این هم راه حل، فقط عذر میخوام توی جایگذاری اشتباهی پروتون و نوترون که 1/0073 و 1/0087 هستن رو 0/0073 و 0/0087 نوشتم شرمندم. فقط الکترون هستش که ۱ نداره یعنی کوچیک تر از ۱ هستش
(2)
Ayla ....
9 ماه پیش
@کیانوش نقشبندی خیلی ممنونم از وقتی که گذاشتین برای نوشتن این سوال وبرای منم فرستادین فقط یه سوال اون بالا جرم نوترون رو 1/0073بدست اوردید بعد تو جای گذاری هایی که کردید۰/۰۰۷۳گذاشتین اشتباهی نوشتید؟
کیانوش نقشبندی
9 ماه پیش
@Ayla .... بله بله خیلی عذر میخوام، اشتباه شد، بله همون 1/0073 هستش، فقط الکترونه که ۱ نداره ینی کمتر از یک هستش
روژان کنگرانی فراهانی
11 ماه پیش
پس وقتی میگه که مولکوله یعنی ما اتم و دو برابر میکنیم؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
برای هیدروژن بله مولکول هیدروژن شامل دو تا اتم هست
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
اکسیژن هم همینطور مولکول اکسیژن دو تا اتم اکسیژن هست
فهیمه فلاحتی
11 ماه پیش
برای قسمت ج میشه توضیح بدید چرا غلط شد؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-4949?comment_id=665404#comment-665404 اینجا توضیح دادم
فاطمه جنت امانی
11 ماه پیش
چرا گزینه ب که گفت جرم مولی واحدش میشد g ولی قسمت ج گفت جرم مولی واحدش شد g بر mol
درسا هاشمی
1 سال پیش
مگه عدد جرمی از جمع نوترون و پروتون نیست خب مگه واحد پروتون و نوترون amu نیست پس چرا عدد جرمی واحد نداره ؟؟؟
(1)
امیدرضا امینی
1 سال پیش
سلام میگم ما باید ارز کجا بدونیم که اتم کربن 12فراوانترین اتم کربن هست. نه استاد اشاره کردند نه در کتاب اشاره شده
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
(1)