فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن
محمد مهدی احمدزاده
1 ماه پیش
سلام. ببخشید مگه مولکول رو ضرب عدد اووگادرو نمیکردم تا بشه مول چطور الان تقسیم کنیم بشه مول😑
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام مولکول تقسیم بر آووگادرو میشه مول مول ضربدر آووگادرو میشه مولکول
سید محمد مهدی حسینی
1 ماه پیش
سلام آن جایی که استاد نوشته مو ب ضریب برای همه ارجاع در یک واکنش یا رابطه برابر است
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام متوجه سوالت نشدم دقیقا
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
کاش با روش زنجیره ای هم یاد بدین من بلدم ولی یکم این روش رو ولی اونی که استاد تو فیلم گفت فرمول ها اصلاً متوجه نمیشم چند بار هم دیدم ولی گنگ هستن برام
سید دیندار مصطفوی
2 ماه پیش
حله دیگه این از رورش تستی منم که فردا پس فردا امتحان دارم برم پدربزرگمو از قبر بِکِشم بیرون تا روش تشریحی رو بهم یاد بده!
(1)
Rastin Amani
2 ماه پیش
مشکله خودته
سید دیندار مصطفوی
2 ماه پیش
@Rastin Amani واو باورم نمیشه حتی اینجام کاسه لیسا و دستمالکشا حضور دارن 😂🤌🏻
Rastin Amani
2 ماه پیش
@سید دیندار مصطفوی تموم شد خیلی تاثیر گذار بود
سید دیندار مصطفوی
2 ماه پیش
@Rastin Amani اره اره تموم شد شما با خیال راحت برین ب خایه مالیتون برسین ☺️👌🏻
نیما عزیزی
4 ماه پیش
در دقیقه 11 این x به توان 41 از کجا اومده؟؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
اون ۴۱ نیست کلمه اتم هست اتم X
روژینا حوری
5 ماه پیش
روش زنجیره ای توضیح نداره؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
قراره در آپدیت اضافه بشه از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷
ملیکا قلی پور
5 ماه پیش
سلام من این که چجوری بخوام مول روحساب کنم با روش های استاد متوجه نمیشم به عنوان مثال این سوال ها با روش استادی چجوری حل میشه؟
ارمیا خانی وند
4 ماه پیش
یه مقدار سوالو تمیز بنویس بفرس بهت توضیح بدم
(1)
ستاره مینایی
5 ماه پیش
سلام من اصلا استوکیومتری رو نفهمیدم. این فرمول ها چه موقع استفاده میشن؟ و اون ضریب چیه؟
ثمین شیخ علیزاده
1 ماه پیش
وقتی که مثلا بهمون میگن n قدر از فلان عنصر یا ترکیب چند مول/گرم هست یا وثتی از ما بپرسن اون ترکیب چند تا اتم/ مولکول داره از استوکیومتری استفاده میکنیم ... روش زنجیره ای به نظر من آسون تره اگر خواستی بگو که بهت توضیح بدم :)
امیر علی سیفی
5 ماه پیش
من استوکیومتری اصلا نمی فهمم تورخدا یه توضیح بدید ساعت 9امتحان دارم
(1)
زینب ابراهیمیان
5 ماه پیش
ببین به نظر من برو چندتا نمونه سوال ازش ببین بعد بیا دوباره ویدیو رو ببین و توی ذهنت واسه خودت تشبیه کن. منم ساعت ۸ امتحان دارم، موفق باشی
(1)
مهتاب کبیری
6 ماه پیش
استوکیومتری را نمیهمم
(1)
ارمیا خانی وند
4 ماه پیش
کل حل مسئله رو استوکیومتری نام بزار
ثنا حیدری
6 ماه پیش
این روش رو الان بلدم ولی معلممون قبول نمیکنه و باید زنجیره ای باشه و من بلد نیستم زنجیره ای
Ali Fathabadi
6 ماه پیش
این برا روش تستی خوبه زنجیره ای برا نهایی ها خوبه
Ali Fathabadi
6 ماه پیش
@Ali Fathabadi کاش استاد روش زنجیره ای رو هم توضیح میداد
(2)
ثمین شیخ علیزاده
1 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
کامنت بذارید هر جا براتون مبهم بود سوال کنید تا توضیح بدیم ریپلای نباشه 🌷