= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
استاد این نوع تیپ سوال برای فصل ۲ هست که اول موازنه یاد میدم بعد باهاش استوکیومتری رو حل میکنن
فاطمه محمدزاده
4 ماه پیش
استاد چرا فقط ۴NO و ۵O2 رو حساب کردید بخاطر اینکه O2مولکول گاز وNO تولید میشود حساب کردید ؟
Padideh ..
10 ماه پیش
ببخشید الان چطور 4رفت صورت سمت چپ به روی 5 شد 8دهم ولی 3ممیز 6 دهم و 10 به توان 21 دوبرار نشدن؟ اصلا چطور مخرج 5غیب شد
(2)
ستایش نوروزی
10 ماه پیش
ببخشید من اصلا روش استاد و متوجه نمیشم اصلا چی هست چجوری مثلا میگه مخرج مولکول چی بود ضریب ضربدر عدد اووگادرو
(1)
فاطمه سلطانی
11 ماه پیش
سلام در رابطه با این سوال چطوری باید تناسب بست و حل کرد یعنی اون fe²o³با کربن میشه یا آهن؟
علیرضا یمینی نیا
1 سال پیش
از روش زنجیره ای بهتره
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
ایشالا ویدیوی مربوطش بزودی ضبط و آپلود میشه 🌷
فاطمه شهراپور
1 سال پیش
این ۰/۸از کجا امد
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام عدد رو ازونطرف بردن سمت چپ توی صورت و گفتن کسر ۴ پنجم رو برابر ۰.۸ در نظر بگیریم
مصلح سجادی
1 سال پیش
ببخشید استاد روش زنجیره ای رو حل می کنه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
استاد بیشتر با روش تستی حل میکنه تا زودتر و سریع تر به جواب برسین
مهدی سیف زاده
1 سال پیش
@نرگس مهدوی خب در امتحان تشزیحی پایانی چیکار کنم؟استانی هست و روش استاد قبول نیست
فاطمه پاینده
1 سال پیش
من واقعا هیچی نمیفهمم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
میتونی از روش زنجیره ای هم حل کنی سوالات رو
نرگس مهدوی
1 سال پیش
منظورم همون روشی هست که توی مدرسه یاد میدن
فاطمه پاینده
1 سال پیش
چقدر سخت هست یک روش آسون تری نیست که مسله استوکیومتری رو آدم بهتر یاد بگیره و بهتر بفهمه
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
این روشی که استاد دارن میگن روش تستی و اسون ترشه😂 روش حل زنجیره ای هم هست که خب برای امتحان نهایی و مدرسه باید ازون روش برین که یکم راه خل های طولانی تر داره
فاطمه پاینده
1 سال پیش
@نرگس مهدوی خب منی که هر دوتا روش رو بلد نیستم چیکار کنم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷