= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سبحان پرهوده
7 ماه پیش
نیتروزن الان هم ضریبش 2 هست و هم زیروندش چرا اینجا اعمال نکردیم
سارینا قهرمانی
7 ماه پیش
خب در واقع اون زیروندی که تو ترکیب هست ضریب اتم نیتروژن گرفته .اول اومد نوشت که تو ترکیب از هر اتم چندتا وجود داره بعد چون رابطه ی ما بین نیتروژن و منیزیم بود نسبت نیتروژن به منیزیم رو نوشت ینی به ازای دو اتم نیتروژن یه اتم منیزیم داریم.
زهرا .
8 ماه پیش
من هنوز موازنه رو نفهمیدم میشه توضیح بدید؟
سارینا قهرمانی
7 ماه پیش
ینی تعداد اتم ها در دو طرف واکنش باید باهم برابر باشه مثلا اگه دوتا اتم اکسیژن تو واکنش دهنده ها داریم توی فراورده هم باید دو تا اتم اکسیژن داشته باشیم
(1)
سید دانیال ابارشی
9 ماه پیش
@فاطمه مهدیه کلا 2 تا نیتروژن داریم و این که به جای x یا ضریب اجبارا لازم نیس حتما یه عددی وجود داشته باشه ببین الان تو این سوال اون x مفهوم زیروند اون اتم هستش و برای N دو هستش ولی ضریبی نداره انگار که به جای ضریب 1 میذاریم و خب 1 هم تاثیری تو ضرب . تقسیم نداره پس لزومی هم نداره بذاریش
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام اعدادی که نوشتید برام خوانا نیست بعضی هاش ممنون میشم دوباره بنویسید و بفرستید 🌷 ریپلای نباشه لطفاً و در یک کامنت مجزا برام ارسال کنید 🌷
(1)
مهدی سیف زاده
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی واقعا پاسخ های شما واضح و قابل درک هست ممنونم از شما
ابوالفضل معروفوند
1 سال پیش
چرا موازنه میکنه من هنوز موازنهیاد نگرفتم ازش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اینی که نوشتن موازنه نیست، صرفا یه تناسبیه که میگه در این ترکیب به ازای هر نیترون چقدر منیزیم وجود داره
فاطمه حاجی پور
1 سال پیش
مگه برای اتم ، اتم به روی ضریب × x × NA نیست؟ چرا ضرب در x رو در مخرج ننوشت؟
(1)
Zahra Mohamadi
1 سال پیش
چرا برای بعضی سوال ها باید از طریق خود واکنش حلشون کرد ولی بعضیاشو با رابطه مثلا cu باcu برسی میشه؟؟ مثلا چرا تو این سوال رابطه KI رو با Pb ننوشته؟؟ چرا برای بعضی از سوال از این روش و برای بعضیها از روش دیگه استفاده میشه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
توضیح دادم