محمد مهدی احمدزاده
1 هفته پیش
استاد میتونیم بگیم وقتی فاصله از هسته کم میشه انرژی هم کم میشه بطوری که الکترون انرژی آزاد کنه و انرژی کم بشه فاصله لایه ها هم بيشتر دقیقه ۱۰:۲۸
atena karimi
1 ماه پیش
چرا شکلش با کتاب ما فرق داره
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
شکل کتاب شما ملاکه ویدیو باید آپدیت بشه
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
آخه استاد از ۴ به ۲ کتاب آبی آسمانی یا کم رنگ زده
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
چیزی که توی کتاب درسی شما هست ملاکه
نیلوفر علوی
3 ماه پیش
آیا می دانید های حاشیه کتاب که تدریس نمیشه تو کنکور نیست؟
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
با اینکه تو صفحات ابتدایی کتاب نوشته ولی اطمینان نکن . معلم ما میده دیگه چه برسه به طراح سوالات کنکور
محمدمتین محمدعلی زاده
5 ماه پیش
همین ختم به n=1 که میشه فرابنفش و.... اصلا نفهمیدم یعنی تا اونجاش رو خوب فهمیدم ولی به بعدش رو اصلا نفهمیدم
آریا کرمی
4 ماه پیش
هر چه از هسته دور تر میشیم انرژی بیشنر داریم ؛ بیشترین انرژی رو بنفش داره ؛ n2 به n1 میشه فرابنفش ؛ n3 بn1 میشه فرا بنفش با انرژی بیشتر n4به n1 میشه فرا بنفش انرژی بیشتر ؛ شما ختم به n2 رو مرکز (نور مرئی) بگیری؛ ختم به n1 میره تو قسمت فرا بنفش ؛ ختم به n3 میره تو قسمت فرو سرخ اولین لایه مرئی قرمز هست که بعدش لایه بالا تر بخواد بیاد به n3 میشه فرو سرخ و همینطور اخرین لایه مرئی بنفشه(n6 به n2) و وقتی از n2 عبور میکنه که بره به لایه n1 ختم بشه میره تو فرا بنفش.
فاطمه احمدی
5 ماه پیش
سلام استاد ی جا گفتن بنفش طول موج کمتر انرژی بیشتر ولی در کلمه باسق طول موج بیشتر کدوم درسته
5 ماه پیش
بنفش طول موج کمتر انرژی بیشتر
شیرین مهندس سامان
6 ماه پیش
سلام مگر سوال اول یادبگیرند نمیشه ۴ پس چرا پاسخنامه گفته ۶ ممنون میشم پاسخگو باشید
زهرا قاسمی
9 ماه پیش
سلام ببخشید میشه بهم بگید در سوال زیر گزینه یک چرا درسته ؟ من شکل کتاب رو دیدم سدیم علاوه بر زرد ، طیف خطی نشری سبز و قرمز هم داره که مشابه زرد نیستن پس چرا گفته مشابه با طول موج رنگ شعله سدیم هست ؟
شیرین مهندس سامان
6 ماه پیش
اختلاف انرژی نور LiبهNaهمیشه ثابته وانرژی فوتون به عنصر بستگی دارد
زهرا قاسمی
9 ماه پیش
پاسخ چی یاد گرفتی دو چی میشه ؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-4971?comment_id=711697#comment-711697 این لینک رو چک کنید و اینکه پاسخنامه هم قرار داده شده برای سوالات چی یادگرفتی
مریم شجاعی
9 ماه پیش
یاد بگیریم ۱ مگه نمیشه ۴ به ۲ ولی تو پاسخ نامه ۶ به ۲ هست؟؟؟؟؟؟
Ali Fathabadi
9 ماه پیش
نههههه 6به2 بنفشه 4به2 سبزه داخل جزوه بنفشه داخل فیلم اموزشی سبزه... باید هواست باشه
(1)
(1)
پارسا صارمی
5 ماه پیش
@فاطمه مهدیه دیگه.همینه مگه فیلم ها رو ابدیت کند یا جذوه جدید بزارن توسایت
5 ماه پیش
@فاطمه مهدیه سبزه، بعصی جاها می نویسن سبز آبی، در کل همونه
سارینا رضایی
10 ماه پیش
سلام وقت شما بخیر ببخشید تو حیطه موج قرار گرفتن یعنی چی؟؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام یعنی مثلاً حیطه امواج مرئیه یا فروسرخه یا رادیویی یا ...
غزل کیماسی
10 ماه پیش
سلام ، الان لایه اول در H پابدار ترین و کمترین انرژی و داره ؟ یا بیشترین انرژی ؟ چون پایداری و انرژی رابطه معکوس دارن
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷