= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
آریا کرمی
4 ماه پیش
مگه هر چه طیف نوری به قرمز نزدیک میشه طول موج بیشتر نمیشه؟! و در نتیجه به 750 نانومتر نزدیک نمیشه؟!!!
Zahra =)
8 ماه پیش
عذر میخوام الان اینجا گزینه ۴ رو میتونیم بگیم چون استاد گفتن که اگه از هر لایهای به لایه سوم بیاد میشه پرتو فرو سرخ و از هر لایهای به دو بیاد میشه مرئی پس میتونیم بگیم که طول موج مرئی از فرو سرخ بیشتره پس اعداد اشتباه هستند ین استدلال رو میتونیم درست بگیریم؟!
Zahra =)
8 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون ولی استاد داخل یاد بگیریم گفتن و عذر میخوام منظورم انرژی بود اینجا نه طول موج
(1)
سیده مبینا حسینی
9 ماه پیش
یک روش دیگه هم میشد حل کرد گزینه 4 رو میشد گفت چون فاصله لایه 2 تا 3 از فاصله 3 تا 4 بیشتره پس گزینه 4 اشتباهه درسته؟
روژان کنگرانی فراهانی
11 ماه پیش
سلام اینجا اصلا کلا صورت سوال غلط بود چون طول موج 4 به 3 باید کمتر از 3 به 2 باشه ولی بیشتر بود
روژان کنگرانی فراهانی
11 ماه پیش
صورت گزینه منظورمه
غزل غضنفری
11 ماه پیش
ببخشید یه سوال کنکور امسال هم سخت بوده مال تجربیش
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
بنده کنکور امسال رو چک نکردم هنوز ولی انشالله به زودی تحلیلشون قرار میگیره 🌷
غزل غضنفری
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنون از لطفتون
rozhin .
11 ماه پیش
طبق اماری که از بچه ها گرفته بودن ظاهرا کنکور سختی بوده برا شیمی که 35 سوال بود 16 سوال وقتگیر داشته و برای رشته های مثل دندون و پزشکی منطقه سه باید حداقل 40 درصد میزدن و منطقه یک و دو 50 درصد و برا دانشگاه های تهران 60 درصد
غزل غضنفری
11 ماه پیش
@rozhin . وازیییییییییی ابالفضل
حنانه سلطانی
1 سال پیش
سلام برای همه اتم ها میتونیم لفظ انرژی لایه هااا رو درست بگیریم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بله
(1)
ستایش احمدی
1 سال پیش
سلام...مگه این ویژگی فقط برای اتم هیدروژن نبود؟
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام کدوم ویژگی؟
ستایش احمدی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی برگشت الکترون ها...اگه به n یادو بیاد فرابنفش و ...
ستایش احمدی
1 سال پیش
@ستایش احمدی N دو*
الناز زارع ؛)
2 سال پیش
مریی ها رو از کجا تشخیص میدیم؟
راضیه جلیلی
2 سال پیش
کلا نور مرئی از400نانومتره تا700نانومتر بازگشت الکترون برانگیخته ای از هر لایه به لایه2 میشه مرئی از هر لایه به لایه3 میشه فروسرخ
(1)
فاطمه کرامتی
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
(1)