یادبگیریم1:تعادل گرمایی(بدون تغییر حالت)

4.8/5
(41 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

تعادل گرمایی

تعادل گرمایی(بدون تغییر حالت، با تغییر حالت و دمای تعادل)
تعادل گرمایی(بدون تغییر حالت، با تغییر حالت و دمای تعادل)

`01:04

تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت
تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت

`00:49

1 تمرین

سوالات دیگران

گزینه ی ۱

(1)

سلام ببخشید استاد توی توضیحات شون به کتاب درسی اشاره میکنن منظورشون کتاب مدرسه که نیست؟ میشه بگین فایل کتاب درسی مخصوص اکادمی رو از کجا پیدا کنم

سلام کتاب درسی منظور همون کتاب اصلی هست که در مدرسه هم تدریس میشه جزوه خود استاد رو خواستید دانلود کنید ، با یوزر و پسورد خودتون وارد سایت بشید پایین صفحه بخش دانلود ها رو بزنید قسمت دانلود جزوات اساتید آکادمی امروز رو بزنید

(1)

با روش بورسی میشه تو امتحانات مدرسه هم جواب داد یا فقط برای کنکور هست؟؟

فقط کنکور

فک نمیکنم دبیرا قبول کنن

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

سلام. برگام ریخت.استاد خودشون این روشو ابداع کردن؟

سلام بله احتمالا 😊 روش خود استاد هست

روش بورسی فقط وقتی (دو تا) جسم هم جنس داشتیم میشه انجام داد؟

نه برای وقتی هم که دوتاش غیر هم جنس باشه هم گفت دیگه استاد

سلام شبتون بخیر در این فرمول دمای تعادل ----> تتا باید حتما سلسیوس باشه یا هرچی داد میتونیم جای گذاری کنیم؟

سلام وقت بخیر کدوم فرمول ؟ (ریپلای نباشه 🌷)

گزینه ۱

جواب چی یاد گرفتیم میشه 1

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

یاد بگیریم رو اگه با روش دومی بخوایم حل کنیم خیلی جالب حل میشه اگه m1 به m2 رو بگیریم x به y بعد این x و y رو بیایم در دما های خودشون ضرب کنیم و بعد x در دمای اولی بعلاوه ی y در دمای دومی تقسیم بر x+y برابر میشه با 30 رو طرفین وسطین کنیم x=y میشه پس نسبت جرم ها هم میشه 1 زیر 30 ثانیه طول کشید و خیلی قشنگ بود

جواب میشه 1

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

سلام این رابطه اثباتی نداره

الهه کریمی | آکادمی امروز

الهه کریمی

9 ماه پیش

سلام نمیشه Qها همه اش رو جمع کنیم برابر صفر بزاریم؟ کی باید از این روش بریم؟

اون فرمول گرماست. اینجا درباره ی دما ی تعادل صحبت میکنیم

مثال اخر بر حسب کلوین میخاس اما چرا استاد بر حسب رجه سلسیوس نوشت؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

روش اول خیلی آسون تره

هر روشی که براتون راحت تر و سریع تره همون رو برید 🌷