یادبگیریم2:تعادل گرمایی(با تغییر حالت و دمای تعادل)

4.8/5
(32 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

تعادل گرمایی

تعادل گرمایی(بدون تغییر حالت، با تغییر حالت و دمای تعادل)
تعادل گرمایی(بدون تغییر حالت، با تغییر حالت و دمای تعادل)

`01:04

تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت
تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت

`00:49

1 تمرین

سوالات دیگران

یک سوال فرقی نداره که ذوب باشه یا انجماد ؟ چون در حالت انجماد mlf منفی میشه دیگه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

دمتون گرم استاد واقعا بهترین دبیر فیزیک هستید❤

(1)

چرا باید Qهارو مساوی صفر قرار بدیم چون تغییر حالت هست ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

بچهها مثال آخری که استاد تا نصفه از روش بورسی رفتن و برام توضیح میدین چجوری ساده میشه میدونم جواب اخر 15 ولی مراحل ساده سازی شورای میخام

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

ممنون از تدریس خوب و پر انرژی استاد

(1)

جواب میشه گزینه ۱

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

Hossein  . | آکادمی امروز

Hossein .

1 ماه پیش

گزینه یک

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

گزینه1

اینقد مطالب حفظی برای کنکور و نهایی زیاد شده که دیگه جایی برای این فرمولای جدید استاد نیست. همون فرمول کلی بهتره و کمتر فراموش میشه

(1)

هر جا سوال یا ابهامی بود بگید ریپلای نباشه 🌷

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

سلام وقت بخیر یعنی ما مسائل تعادل گرمایی رو با همین بورسی کامل میتونیم انجام بدیم ؟!

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

ببخشید جزوه رو ندارم جوابشو درست نوشتم یا نه؟

(3)

بهار خرمی | آکادمی امروز

بهار خرمی

9 ماه پیش

بله جوابتون درسته

(1)

(2)

سلام جواب چی یاد گرفتیم 2000 یعنی گزینه 1 میشه؟

(1)

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

Amin reza Salari | آکادمی امروز

Amin reza Salari

1 سال پیش

سلام ببخشی طبق تعریف لستا 18ضربدر منفی 15برود اون طرف تساوی منفی 15 میشه مثبت 15به جاش 18 میشه منفی در واقع استاد اصلا هچ کاری نکرده

سلام لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷