علیرضا قاسمی
3 سال پیش
سلام ممکنه روش معمولیش هم قرار بدید ؟... ایا اصن از روش تشریحی حل میشه؟
(1)
علیرضا قاسمی
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب متشکرمممم :)
(1)
. .
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام اگر اینطور که شما میگید Mپرین برابر با مقدار یخ ذوب شده باشه ،پس اون مقدار یخ ذوب نشده کجا رفته؟خب اونم که تو لیوانه(برای همین هست که میگیم مخلوط اب و یخ داریم)ما که نمی تونیم بگیم یخ ذوب نشده را از لیوان در اوردن بعد جرمش را گزارش دادن!
رضا آفاقی
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب میشه عکس راه حلش رو بگذارید؟
(5)
رضا آفاقی
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب لطف کردید🌹
(1)
فاطمه جعفرزاده
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب اینجا اون قسمتی که سبز رنگ نوشته شده چطور بدست اومد
زهرا باقری
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام وقت بخیر دوتا معادله چطور تشکیل شده؟
زهرا باقری
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی درسته ممنون از پاسخگویی تون👍🌹
مطهره طالبی
1 ماه پیش
بچه ها ببخشید طبیعیه که نمیتونم خودم تشخیص بدم باید از کدوم فرمولا استفاده کنم هم روش های تکنیکی رو یاد گرفتم هم روش اصلی رو اما نمیدونم کجا و کی باید ازش استفاده کنم
مطهره طالبی
1 ماه پیش
مثلا میدونم چی میخاد به چی تبدیل بشه و چقد مونده و اینا ولی تو روش تشریحی توی تعیین کردن کیو ها و رابطه شون همیشه میمونم
مطهره طالبی
1 ماه پیش
@مطهره طالبی باید دلتا تتا ها رو کجا منفی و کجا مثبت در نظر بگیریم نمیفهمم
حیدر مالداری
5 ماه پیش
با امتحان گزینه ها هم میشه اگر وقت داشته باشیم.
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
بله ولی احتمالا وقت گیر بشه
حیدر مالداری
5 ماه پیش
چرا میگن هرجا آب صفر دیدین مخلوط حساب کنین. آب ثفر خودشیه حالت جدا هست برای وقتی که Q آب و یخ با هم براب باشن. اینجا میشه ولی همه سوالا که نمیشه اب صفر رو مخلوط در نطر بگیریم
محدثه احمدی
9 ماه پیش
سلام من نفهمیدم سوال را میشه لطفا توصیح بدین ممنون
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-15899?comment_id=438614#comment-438614 اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
محدثه احمدی
9 ماه پیش
سلام روز بخیر من این دوتا استدلال را اصلا نفهمیدم میشه توضیح بدین(منظورم استدلال غلط وهم صحیح)
نرگس کریم ابادی
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر توی این قسمت اب همیشه باید به ۸۰ درجه برسه؟ و همیشه باسد ضربدر ۸ به روی ۵ بشه؟
محمد بیگدلی
1 سال پیش
آکادمی امروز فقط فقط اومده چند تا تست حفظی گذاشته که فقط به روش خود طراح حل میشه و همچنین درصد اومدن تو کنکورم ۰ درصده
سامان قاسم لو
1 سال پیش
خب معلومه دیگه این همه فرمول میده ما از کجا میتونیم تشخیص بدیم کدوم ووعه سوال. بعد حالا ۳ سال هم داریم هزار تا دیگه فرمول براژ یازدهم و دوازدهم هست. سر جلسه کنکور هم انقدر استرس وارد میشه که ما اصلا نمیتونیم این حجم از فرمول رو واسه یه مبحث بلد باشیم. اگه استاد میومد همه رو با یه فرمول ثابت و مفهومی میگفت بهر بود از واسه هر یه دوه سوال یه فرمول بگه فقط اون فرمول واسه اون سوال حل میشه.
الهه کریمی
9 ماه پیش
اره سر این مبحث خیلی فرمول تو فرمول شد منم گیج شدم ولی اگ یکم وقت کنی بخونی اسون میشه ولی بقیه تدریسا استاد خیلی خوبن
کیمیا ساعدپناه
2 سال پیش
سلام وقت بخیر ما میتونیم بگیم که چون آب و یخ داده و دمای نهایی آب رو هم داده ، از روش تقسیم جرم بریم؟
کیمیا ساعدپناه
2 سال پیش
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)
(8)