یادبگیریم3:تعادل گرمایی(با تغییر حالت بدون دمای تعادل)_قسمت اول

4.6/5
(22 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

تعادل گرمایی

تعادل گرمایی(بدون تغییر حالت، با تغییر حالت و دمای تعادل)
تعادل گرمایی(بدون تغییر حالت، با تغییر حالت و دمای تعادل)

`01:04

تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت
تست تعادلی گرمایی با تغییر حالت

`00:49

1 تمرین

سوالات دیگران

یک سوال برای امتحان ها اگر از روش تشریحی استاد بریم جون این روش هم ساخته استاده اشکال داره؟ چون بعضی مواقع میگن باید طبق اصول کتاب و فرمول های کتاب در امتحان جواب بدین و روش های دیگه قبول نیست؟!

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

سلام وقت بخیر روش بورسی چی یاد گرفتی چجوری میشه

روش تستی که استاد رفتن منفی۸۰ برای یخ از کجا اومد؟؟

ضریب یخ 0 درجه منفی 80 هست ینی هر جا یخ 0 داشتیم به جای اینکه ضربدر دماش مه انکار همون صفره بکنیم ضربدر منفی هشتاد میکنیم حالا اگه یخمون 0 درجه نبود و منفی هر عددی بود به جای منفی 80 همیشگی اچ ضربدر نصف دمای یخ میکنیم امیدورام متوجه شده باشی

جواب چی یاد گرفتی که میشه گزینه ۳ به روش تشریحی

درسته

کوثر نجفی | آکادمی امروز

کوثر نجفی

1 ماه پیش

از کجا باید بفهمیم مسئله، دمای تعادل یا تعادل گرمایی؟ که بعد بفهمیم از کدوم فرمول بریم

اصن چه فرقی میکنن😂

گزینه 3

جواب چی یاد گرفتی با روش بورسی چجوری میشه؟؟

فکر کنم اینطوری بشه

(3)

@زینب همت زاده اینجا چون استاد گفتن آب صفر درجه داریم تتا رو برابر با 0 گذاشتین؟

سلام میشه جواب چی یادگرفتی رو با روش بورسی بفرستید ؟

سلام وقتتون بخیر باشه ببخشید میشه روش تشریحشو بنویسین بفرستین البته پیام‌ها رو نگاه کردم یه روش تشریحی بود ولی متوجه‌اش نشدم بازم😓

بهار خرمی | آکادمی امروز

بهار خرمی

9 ماه پیش

سلام وقتت بخیر باشه چون تصویر روش حل هست من توضیح میدم شاید بهتر متوجه بشی کیو و کیو پریم را مساوی هم میگذاریم چون گفته تموم یخ آب شده اگر از روش اول می رفتیم دو تا مجهول داریم پس از روس مساوی قرار دادن این دو میریم سمت کیو ، فرمول ام سی دلتا تتا قرار میدیم چون فقط تغییر دما داریم و سمت کیو پریم دوتا کیو هست یکی مربوط به تغییر دما یخ منفی ده درجه به یخ صفر درجه و کیو بعدی تغییر حالت یخ به آب جمع این دو کیو پریم مساوی با کیو قرار میدیم و جواب بدست میاد امیدوارم متوجه شده باشی

سلام ببخشید اینجا تغییر حالته و بدون دمای تعادل. پس من از این روش رفتم درسته؟؟ چون اینجا گفته تمام یخ ذوب شود واسه همین باید دمای تعادل رو صفر در نظر میگرفتیم؟؟ تحلیلم درسته؟

Maedeh karami | آکادمی امروز

Maedeh karami

9 ماه پیش

سلام چرا تتا رو تو روش بورسی برابر صفر گذاشتین؟

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

10 ماه پیش

درسته جوابم

درسته 🌷

نتونستم یاد بگیریم این درسو حل کنم تو پاسخنامه نگاه کردم جواب میشه گزینه ۳ ولی من هر دفعه که حل میکنم جواب متفاوت به دست میاد میشه بگید چطوری حلش کنم

سلام بفرمایید خانم مقدم حل کردن

(1)

اقا خیر این دنیا و اخرتو ببینی من یه عالمه وقتمو سر کلیپ ها 4 5 ساعته میذاشتم هیچی نمیفهمیدم خدایی دست مریزاد انقدر که خوب تدریس میکنی

(1)

بخیر گذشت.‌.

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

خداروشکر🥲

اگر برا بخار اب و اب بخواهیم دمای تعادلی بگیریم باید اب ۱۰۰ درجه فرض بگیریم یا برا همان اب صفر درجه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷