یادبگیریم1:آشنایی با اجزای مدار(باتری)
4.9/5
(273 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
محمد مهدی زنگنه
3 ماه پیش
توی فصل اول خوندیم که ε = ۸,۸۵×۱۰-¹² استاد گفت که V برابر با ε یعنی الان V = ۸,۸۵×۱۰-¹²
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
نادیا نوری
4 ماه پیش
سلام چی یاد گرفتید رو میشه توضیح بدید
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
فاطمه طهماسبی
4 ماه پیش
سلام چرا باید جریان از پایانه منفی خارج و به پایانه مثبت وارد شود؟یعنی از پتانسیل کمتر به بیشتر؟مگر جریان در جهت میدان نبود؟
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
جریان از قطب مثبت به قطب منفی میشه
(1)
دنیا ریحانی
4 ماه پیش
چی یاد بگیریم رو توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-33335?comment_id=654326#comment-654326 چک کنید 🌷
روژان کنگرانی فراهانی
5 ماه پیش
جواب سوال اول چی یاد گرفتی کدوم گزینه میشه؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
پارمیس .
6 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر این اختلاف پتانسیلی که با این فرمول به دست میاریم تفاوتش با اختلاف پتانسیل فصل قبل چیه؟
امیرعلی اعظامی
6 ماه پیش
سلام جواب چی یاد گرفتی رو میگید میخوام چک کنم
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام سوالات چی یاد گرفتی پاسخنامشون در بخش دانلود ها قرار گرفته همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید چک کنید اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید
امیرعلی اعظامی
6 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
.. .
6 ماه پیش
ببخشید الان مگه نگفتیم یه جورایی باتری و اختلاف پتانسیل یه چیزن؟ پس چرا اینجا اختلاف پتانسیل از این فرمول بدست اومد؟ مگه با همون فرمول نروی مولد یکی نمیشه؟ تو رابطه نیروی محرکه کار رو به بار تقسیم کردیم تو رابطه اختلاف پتانسیل هم انرژی رو به بار تقسیم کردیم که یکی میشه دیگه
شایان احمدزاده
10 ماه پیش
سلام خسته نباشید الان کاری که باتری مولد روی هر کولن بار مثبت انجام میده برابر با بیست ژوله یا پانزده ژول ؟
تارا اجاقلو
8 ماه پیش
سلام وقت بخیر کار انجام شده روی باتری نوشته میشه ک ۲۰ ژول هست،اون ۱۵ ژول تو آمپر سنج نشون دهنده شدت جریان هست و تو ولت سنج هم ک استاد فرمول رو گفتن با توجه ب اون اعداد و فرمول شد ۱۵
(1)
معصومه جان بخشی
1 سال پیش
سلام خوبین ببخشید چجوری جزوه ی آقای نوری رو دریافت کنم؟ تو قسمت جزوه ها زدم دانلود جزوه ی یک نفر دیگه رو برام اورد
(1)
محمد علی خوش رضا
3 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)